Air schreef:Lees nou eens wat in de OP staat voor ander bokkers te veroordelen.
Dat is moeilijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:Lezen is voor de meesten nogsteeds niet weggelegd.
Een stal is niet een miniscuul stukje, maar zodra het een weiland betreft is het wel een miniscuul stukje wanneer er paarden op kunnen liggen.... Wanneer het in de tekst al zo staat, er wordt gebeld door overbezorgde mensen die het verschil tussen een paard en een suikerklontje niet weten, er DB langskomt die wanneer ze een hond scannen op een chip alleen de nek scannen en een konijn met grote ballen niet kunnen inschatten als ram, heb ik inderdaad weinig hoop erop dat alles normaal en eerlijk gecontroleerd wordt.
gekvanfleur schreef:Air schreef:Lezen is voor de meesten nogsteeds niet weggelegd.
Een stal is niet een miniscuul stukje, maar zodra het een weiland betreft is het wel een miniscuul stukje wanneer er paarden op kunnen liggen.... Wanneer het in de tekst al zo staat, er wordt gebeld door overbezorgde mensen die het verschil tussen een paard en een suikerklontje niet weten, er DB langskomt die wanneer ze een hond scannen op een chip alleen de nek scannen en een konijn met grote ballen niet kunnen inschatten als ram, heb ik inderdaad weinig hoop erop dat alles normaal en eerlijk gecontroleerd wordt.
Dat maak jij ervan. Dat staat nergens. De inspectiedienst heeft echt wel kennis van zaken. Die zijn niet van de DB. Ik snap serieus niet dat je kan slapen als je paard in een modderbende staat met een opp. van een stal aan droge plek. Vind het alleen maar goed dat ze daarop controleren. Paard moet gewoon kunnen kiezen tussen nat of droog en niet op 2 meter droog plekje kunnne staan.
gekvanfleur schreef:Sorry, maar die discussie ga ik echt niet aan. Vind dat zo matig. Dus omdat het een slecht is, mag het andere slechte ook.
Het kost geld ja, en zelfs hier met flinke regen echt wel wat plassen. Maar ze kunnen hoe dan ook droog lopen dn daar gaat het om.
En nogmaals. Schuilstal, verhard stukje is gewoon prima. Het gaat om de excessen die nu gewoon nog niet ingedekt waren. Waarom ze zenuwachtig allemaal? Omdat hun vast doorslaan, hoe kom je daarpp?? Beetje paranoie mijns inzien of idd de zaken niet op orde.
Yontheke schreef:Ik word alleen een beetje kriegelig van het feit dat mensen hier dan maar oordelen dat je dan maar beter je paard verzet, het allemaal duur is dus als je niet draineert kan je maar beter geen eigen land hebben want dan is dat land niet geschikt voor paarden...
Dan kan je in het halve land geen paarden houden met afgelopen winter want dan staat alles onder water
joyce B schreef:en de bodem wel droog blijft...
Air schreef:Nogmaals: in de OP staat dat mensen die een droge plek konden bieden eerder niet gestraft konden worden...... dus droge plek is niet gelijk aan geen DB op je nek!
dieneke98 schreef:In het wild staan paarden ookgewoon in de blubber dus vind ik het maar dom maar ja iedereen denkt daar weer anders over