Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daar moet een stofje om zitten ( en afschroefbaar? ) het is exact die bezemsteel. _Cher schreef:Ik heb de pagina ook al eens gerapporteerd en nog vele anderen.. Maar helaas blijft deze gewoon bestaan.
Opzich heb ik er geen last van, maar er kunnen natuurlijk wel mensen op rare gedachten gebracht worden.
melody7 schreef:Ja die bedoelen ze hier, over welke heb jij het?
Alleen de grappen over aids en Hitler slaan bij mij niet zo aan.
Laat staan dat mensen na het bekijken van die site opeens een mes in een paard zetten. safina schreef:melody7 schreef:Ja die bedoelen ze hier, over welke heb jij het?
Ja, ook die. Ik kan niet ontkennen dat ik bij sommige dingen echt moest lachen. Vooral dat paarden, tot in het absurde, overal de schuld van krijgen.Alleen de grappen over aids en Hitler slaan bij mij niet zo aan.
![]()
maar goed, ik dacht: straks schrijf ik dat op, terwijl de rest het over een hele andere, zeer gruwelijke pagina heeft ofzo. Dus ik wilde even checken of nu echt deze pagina bedoeld werd.
Nee, ik denk niet dat zo'n site gemaakt is door een paardenbeul. En ik denk ook niet dat het broeinest is van paardenbeulen.Laat staan dat mensen na het bekijken van die site opeens een mes in een paard zetten.
Carrotcake schreef:Heb je ook gelezen waarom die paarden haat? Dat is verontrustend en ziekelijk.... Ook al is het een grapje.
Gini schreef:Maar een labiel persoon met een stoornis die al iets tegen paarden heeft en wiens haat dan gevoed wordt op dergelijke websites, dat vind ik een heel plausibele aanname.
Jet schreef:[quote=Jet schreef:Die steel is dus ook te koop bij Blokker zag ik, ook in Nederland. Dat is hem wel in elk geval, hopelijk heeft iemand dat in elk geval aan de politie doorgegeven.
bron is de polietie.
Citaat:De politie vond eerder bij een paardenstal een stanleymes en elders een bijzondere stok, waarvan tv-kijkers meldden dat het om een zogenoemde schildersstok gaat. Kunstschilders gebruiken zo'n stok.
safina schreef:En ja, tuurlijk begint de drang naar dit soort daden waarschijnlijk met een relatief onschuldige trigger, die in de loop van de tijd uitgroeit tot een ziekelijke drang. Maar moeten Facebookpagina's als deze dan maar verboden worden? Hoe ver wil je gaan? Een verbod op Angry Birds omdat mensen daardoor vogeltjes kunnen gaan afschieten met een katapult?
Citaat:Stok
Er is onder meer op een locatie waar een mishandeling is gepleegd een stok gevonden waarvan de politie denkt dat deze van de dader kan zijn en mogelijk per ongeluk is achtergelaten. Het is een stok van 1 meter 30 lang. De stok is zeer waarschijnlijk bedoeld als bezemsteel. Opmerkelijk is de ronde knop en de metalen ring aan het uiteinde. De politie wil heel graag weten wie zo’n soort stok herkent, kwijt is of kan koppelen aan iemand.
Jet schreef:Grapjas, heb je nu van de politie gehoord dat het een bezemsteel is of dat het een schildersstok is?.
Inmiddels is er volgens mij op de site van opsporing verzocht een stukje aan dat deel van het bericht toegevoegd, ze vermoeden dat het een bezemsteel is.