Totilas maakt rentree in Kapellen *update: video*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

X__Trees

Re: Totilas maakt rentree in Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 08:22

weet ik ook wel, maar feit dat er nu nog steeds niks staat zal er wel iets mee te maken hebben lijkt mij.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 08:48

Update via FB an horse-live:

Hey iedereen, het spijt ons maar de organisatie heeft last-minute beslist om niet uit te zenden... Sorry dressuurliefhebbers, wij hadden het graag anders gezien...

Geen live-stream dus -O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 08:49

Kan iemand die er naar toe gaat het niet filmen?

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 08:52

Nou, ik denk dat er wel genoeg zijn die zullen filmen, al is het maar met een smartphone :=

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 08:53

Jammer, was een leuke onderbreking van de studie geweest :D Even naar België op en neer zit er niet in :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:01

Iemand die toevallig met een helikopter langs Almere komt en die kant op gaat? O:)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:51

X__Trees schreef:

Hey iedereen, het spijt ons maar de organisatie heeft last-minute beslist om niet uit te zenden... Sorry dressuurliefhebbers, wij hadden het graag anders gezien...

Geen live-stream dus -O-

Denk dat dit voornamelijk komt doordat Rath nu meerijd. Naast de enorme belangstelling, zal er vast ook een verzoek vanuit hem zijn om niet in de 'spotlights' te staan. En dat op dit belangrijke moment de hele wereld dan mee kan kijken of hij het top doet of juist minder goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:57

N0a schreef:
X__Trees schreef:

Geen live-stream dus -O-

Denk dat dit voornamelijk komt doordat Rath nu meerijd. Naast de enorme belangstelling, zal er vast ook een verzoek vanuit hem zijn om niet in de 'spotlights' te staan. En dat op dit belangrijke moment de hele wereld dan mee kan kijken of hij het top doet of juist minder goed.

Sure... Want Rath zal daar veel van te zeggen hebben... Als ze werkelijk zo aandachtsgeil zijn als hier beweerd wordt zouden ze juist doen uitzenden. Ergens loopt de redenering mank. :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:59

:\

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:05

antje_vip schreef:
bliver schreef:
want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking

Wat ben jij humorloos :\ Ze hebben zichzelf destijds voor banketstaaf gezet, daar kan ik toch niks aan doen O:) Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas

Precies..het begon al dat hij zei dat hij en Totilas verder zouden gaan waar Edward was geëindigd.. Met andere woorden, hij zou het meteen al op hetzelfde niveau gaan zitten. Echter bleek hij toch niet zo goed te zijn. Hun hebben de lat hierdoor zo hoog voor zichzelf gelegd.

Overigens neemt dit niet weg dat ik ze alle succes gun en ik blij was te lezen dat Totilas weer terug komt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:08

Nee wat had ie moeten zeggen, "kga kijken of 'k em de B door krijg"?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:11

Ayasha schreef:
Dan had die ook commentaar gekregen, wat hij ook zou zeggen het zou nooit goed zijn. :Y)

Bovendien had hij dat zelf niet gezegd, niet alles geloven wat in blaadjes staat want dat word echt 90% verdraaid.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:13

Ayasha schreef:
Sure... Want Rath zal daar veel van te zeggen hebben... Als ze werkelijk zo aandachtsgeil zijn als hier beweerd wordt zouden ze juist doen uitzenden. Ergens loopt de redenering mank. :+

Ik denk dat Rath en co daar zeker iets over te zeggen hebben. Ze geven toch aan om dat ze eerst op een rustige locatie willen starten. Als het fout gaat staat het meteen op video, als het goed gaat zit ook iedereen weer te zeiken. Snap best dat hij niet meteen wereldwijd zichtbaar wil zijn. Dus zal vast ook een reden zijn.

Daarnaast denk ik ook dat het technische aspect meespeelt. Nu hij ineens meerijdt zal de halve wereld plost op die site zitten. Kan niemand meer kijken. :+

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:14

Kap nou eens met dat gezeik over wat ze (Rath en bijbehorende mensen) wel of niet gezegd hebben man! Blijf er eens niet zo in hangen! In de media wordt zoveel verdraaid. Wacht nou maar gewoon af wat ze vanmiddag doen. En hou nou ook eens op over Edward continu. Die combinatie met Totilas gaan we NOOIT meer zien. Accepteer dat.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:14

N0a schreef:
Als het fout gaat staat het meteen op video, als het goed gaat zit ook iedereen weer te zeiken.

Nu staat het daar ook vol filmers hoor...

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:15

Ze zullen vast wel een foutje maken, daar word toch nu meer op gelet dan op de goede dingen. Weet zeker dat de paardenbladen dadelijk weer vol commentaar staan.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:15

Espoir_ schreef:
Kap nou eens met dat gezeik over wat ze (Rath en bijbehorende mensen) wel of niet gezegd hebben man! Blijf er eens niet zo in hangen! In de media wordt zoveel verdraaid. Wacht nou maar gewoon af wat ze vanmiddag doen. En hou nou ook eens op over Edward continu. Die combinatie met Totilas gaan we NOOIT meer zien. Accepteer dat.

Wat is dit nou weer ineens. :')

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:17

Ayasha schreef:

:')

Tabaluga12

Ben benieuwd! Ik kijk echt uit naar de beelden.

Espoir_

Iedereen maakt fouten. Ga daar vanmiddag eens kijken en er zullen geen foutloze proeven zijn.

Ik hoop echt dat Rath niet teveel spanning opbouwt door al die negatieve mensen die een flink oordeel over hem vellen. Ik hoop dat hij kan genieten om eindelijk weer met Totilas door de baan te gaan en dat hij een super score neer zet! Arme jongen.

Lindaonline

Espoir_ schreef:

:D wil je er over praten...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:23

Beb_bokt schreef:
Espoir_ schreef:

:D wil je er over praten...

Neehee! Net niet! Lees dan! :P
(wat ie dan in het topic doet..)

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:23

met bretton woods is ie voorlopig eerste

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:27

fourseasons schreef:
Espoir_ schreef:

Wat is dit nou weer ineens. :')

Op reacties van de eerste pagina's en op horsetimexl (die overigens wel aangeeft hun alle succes te gunnen) en antje_vip :). Daarnaast ook op al het negatieve op Facebook op bit artikelen. Ik moest het gewoon even kwijt :D. En het lucht op dus beb_bokt, ik ben er over uitgepraat.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:29

fanta2 schreef:
met bretton woods is ie voorlopig eerste

[sarcastische modus]
Jeetje, en dat voor zo'n armzalige ruiter... Hoe slecht is de rest dan wel niet?
[/sarcastische modus]