Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerritt schreef:De combinatie werd twee weken geleden wegens aanhoudend goede prestaties opgenomen in het Olympisch dressuurkader. De ruiter uit Noord Holland is samen met Margriet van Beelen mede-eigenaar van het paard. Mr. Luc Schelstraete, de advocaat van Visser, laat in een reactie aan horses weten: ‘Tommie heeft Vingino sinds 2009 in africhting en heeft daar nooit een cent voor ontvangen. De afspraak was dat hij het paard kon blijven rijden. Onlangs meldde Tommie’s mede-eigenaresse dat ze het paard toch wilde verkopen. Daarop heeft Tommie mijn advies gevraagd en ik heb namens hem een brief gestuurd aan de mede-eigenaresse. In reactie hierop verscheen vanavond een groep van ongeveer tien sterke mannen, die zich met geweld toegang hebben verschaft tot de stal en die ook het aanwezige personeel hebben mishandeld. Ze hebben Vingino meegenomen. Dit is natuurlijk zo onrechtmatig als maar kan, evenals een eventuele verkoop van Vingino. Degene die dit paard nu koopt handelt niet te goeder trouw.’
Gerritt schreef:Hoe bedoel je R12312 ? Welke bangmakerij ?
Het ligt eraan hoe het koopcontract is getekend. Als Tommie een deel bezit van het paard (zoveel procent) dan is zij wel in overtreding. Je mag namelijk niet zo dat paard verkopen als hij niet 100% van jou is neem ik aan ?