1 April is weer begonnen !De nieuwsgierigheid overwint het inderdaad van de angst, ben benieuwd wat voor "prijs" er te wachten staat
maroescha schreef:Wat is er met de tijd gebeurd op bokt? Bij mij staat er dat sammie dit bericht om 23:00 geplaatst heeft & weet zeker dat dat 00:00 moet zijn.Je moet de boktklok nog even naar zomertijd aanpassen
Nayomie schreef:maroescha schreef:Wat is er met de tijd gebeurd op bokt? Bij mij staat er dat sammie dit bericht om 23:00 geplaatst heeft & weet zeker dat dat 00:00 moet zijn.Je moet de boktklok nog even naar zomertijd aanpassen My gosh, sinds wanneer is dat dan :/?
Balou_k schreef:Ik wil wel mee doen maar voor hoe lang duren die bans? Als je de gelukkige winnaar daar van bent..Ook het eerste waar ik aan dacht Toch kon ik mezelf niet bedwingen en ik moest en ik zou op die rode knop drukken
Op de link klikken waarin staat dat je akkoord gaat en dan is er een hele mooie rode knop waarop je moet klikken
mingming schreef:Op de link klikken waarin staat dat je akkoord gaat en dan is er een hele mooie rode knop waarop je moet klikken Bedankt Een mooie rode knop
flikweert schreef:mingming schreef:Op de link klikken waarin staat dat je akkoord gaat en dan is er een hele mooie rode knop waarop je moet klikken Bedankt Een mooie rode knop Ja prachtig toch