Rambobo schreef:MeesG schreef:Ik heb op die fB pagina (ik heb hem ook voor zekerheid gekopieerd, omdat dit interessante zaak is) niet zien staan dat er een DA of fysio is komen kijken. En natuurlijk zegt Bartels dat. Maar net als dat ik bewijs van mevrouw Engel wil zien over het paard U2, moeten zij dat ook maar eens bewijzen. En Jarko Dun staat ook gewoon op de loonlijst bij Academy Bartels (zie hun website, bij instructeurs)
Alsof Jarko Dun een evt deeltijd dienstverband prefereert boven zijn reputatie en eigen praktijk.
Levert hem niks op
ZOu jij jouw licentie en jarenlang werken om een goede naam op te bouwen, op t spel durven te zetten door moedwillig een blessure te verzwijgen??
Die vraag is wel interessant.
Stel nou dat schade aan de lagen en bepaalde tanden, wel degelijk zeer veel voorkomt bij paarden die hoog in de dressuursport lopen, wat zou het Jarko Dun dan opleveren om klokkenluider te spelen?
Niet iedereen wil klokkenluider zijn, vooral niet als zijn broodwinning ervan afhangt.
Op zich is en blijft een metalen staaf die je over een stukje bot legt met alleen een dun vlies erover, natuurlijk een bedrijfsrisico van jewelste.
Trouwens interessant om te lezen dat een oude spoorwond of mondprobleem in de tijd gedateerd kan worden, wist niet dat dat mogelijk was...
Bij een bitprobleem denk ik dan nog dat er vele verklaringen zijn, paard blijft een keer met hoofdstel ergens achter hangen en trok de boel kapot, paard is op hol en hardhandig teruggehaald maar ja, het was dat of de rijksweg...
Bij spoorwonden is dat onmogelijk.
Maar goed, ik kan me er ook niets bij voorstellen dat dat bij Bartels gebeurt gezien hun rijstijl, maar ben benieuwd naar de rechtszaak.
MeesG als je het allemaal zo goed weet en zelfs andermans FB zonder toestemming kopieert

(kwestie van goed lezen!!!!!!!)