Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:17

Hilarisch! Ach ja die vloer is spekglad en hij had die glazen deuren aan gort kunnen slaan... Maar je bent potverdorie wel met je peerd in de supermarkt geweest! *\o/*

Door de Mc Drive met je paard is zooooo 2009... :')

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:21

GamblersCup schreef:
MiniLoe schreef:
Wat een typische en voorspelbare bokt reacties weer.

Dat schrijf je ook alleen omdat het niet jouw mening is. Maar feit is, het is onverantwoordelijk tegenover het paard, de supermarkt en de mensen in de supermarkt en ongelofelijk asociaal. Moet "bokt" maar alles leuk vinden wat er met paarden gedaan wordt? Ook al is het tegen de wet, tegen de regels, asociaal, mensen in gevaar brengend, etc etc?

Wat goed van je dat jij voor mij kan bepalen waarom ik dit typische bokt reacties vind omdat het niet mijn mening is

Al was het wel mijn mening, dan nog zijn dit allemaal typische bokt reacties. Enkel afkraken... Hoor niemand over dat ze netjes een cap draagt, terwijl als ze dit niet zou doen heel bokt over dr heen zou krijgen, maar nu ze hem wel draagt hoor je daar niemand over.

Ze gebruikt geen zweep of sporen om het paard voorwaarts te krijgen, je ziet enkel een aarzeling bij het dier maar geen hevig protest.. maar ook daar hoor je niemand over... Supermarkt is bijna zo goed als leeg..frisdrank staat zo goed als vooraan, ze hoeft niet heel de winkel door, ik vind het typisch bokt enkel benoemen wat fout is en onverantwoord is... Maar positieve dingen worden gewoon weggelaten.

Dat heeft niets met mijn mening te maken want ook ik zou dit niet doen en vind die vloer erg glad, maar toch kan ik zie ik er de humor wel van in, sommige doen of het dier benen breekt en mensen gewond zijn geraakt... Kom op er zijn ergere dingen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:26

Wat is er dan zo positief aan dit filmpje? :) Uiteraard, is het jou humor kan je er even om lachen. Maar zoveel positieve zaken om 'op te noemen' zie ik niet. Jawel, positief: hij is níet op zijn bek gegaan! *\o/* Positief 2: amazone heeft haar zo gewenste half uurtje internet roem bereikt.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:47

Lara_Silver schreef:
Wat is er dan zo positief aan dit filmpje? :) Uiteraard, is het jou humor kan je er even om lachen. Maar zoveel positieve zaken om 'op te noemen' zie ik niet. Jawel, positief: hij is níet op zijn bek gegaan! *\o/* Positief 2: amazone heeft haar zo gewenste half uurtje internet roem bereikt.

Totaal off topic maar jij bent gewoon auto eindbaas!! Wat supergaaf en stoer!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:12

Sorry ik begrijp niet wat eindbaas is, wellicht een typo? :P Maar bedankt! :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:57

chelle_dora schreef:
Dus dat paard met ijzers komt dan ook niet buiten die dag, niet in de paddock?

Kweet niet hoor, maar als je paard dan binnen blijft is het ook zielig. Zonder ijzers kunnen ze trouwens net zo goed uitglijden.
Het paard van m'n moeder heeft ook ijzers, en die komt gewoon buiten hoor ook als het sneeuwt, dier moet toch z'n frisse lucht en vrije beweging hebben.

Wat ik al zei, paard hoeft geen hele ereronde door de supermarkt te lopen..
Als het heeft geregend is de wei ook nat en glad, komt paardlief dan ook niet buiten? Moet toch vervelend zijn, zo'n stalpaard.

Wat ik ook al zei, was het ter promotie geweest van de supermarkt, had je niemand horen klagen en het is ook niet zo dat de supermarkt bomvol was.
En anders; hop, niet meer langs de McDrive met je paard, hoe goed je paard ook gewend/getrained is, ze kunnen altijd schrikken. Paard vast zetten bij een pannekoekenhuis? Nee hoor, ze kunnen altijd schrikken.

Oh die van mij staat in weer en wind buiten, als die op zijn gezicht gaat is het zijn eigen schuld en had die maar voorzichtig op moeten staan, recht komt die uiteindelijk wel hoor. Daar gaat het me niet om, maar met ijzers op gladde ondergrond gaan lopen vind ik wel erg riskant.

xcowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:14

Citaat:
Hilarisch! Ach ja die vloer is spekglad en hij had die glazen deuren aan gort kunnen slaan... Maar je bent potverdorie wel met je peerd in de supermarkt geweest! *\o/*

_/-\o_ :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:38

Lara_Silver schreef:

Iemand die iets goed kan... Mijn vriend en ik zeggen dat altijd tegen elkaar als je iets goed kan ( ik kan goed inparkeren dus ik ben een eindbaas inparkeren ;) )

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:39

Haha, wij zijn toevallig ook net afgelopen te paard naar de supermarkt geweest, we hebben nog even getwijfeld of we ze mee naar binnen zouden nemen :'), vonden we niet zo'n tactisch plan, die supermarkt is een stuk kleiner dan die op het filmpje ;).

Maar dit is weer een hoop paniek om niks, paard maakt er weinig van, loopt zonder gedoe naar binnen, drentelt een klein beetje en loopt vervolgens weer netjes naar buiten, ja ok de vloer is glad, moet ie even beter opletten waar ie zijn pootjes neerzet, kunnen ze best :j. Heb met mijn paard ook eens over een ijsbaan moeten lopen (lag dikke laag ijs op het pad, was niet te zien), ok het is even spannend en je moet voorzichtig zijn, maar dat snappen ze ook wel. Blijft een kwestie van opvoeding, als je je paard van alles mee laat maken dan zijn dit helemaal geen verschrikkelijk risicovolle ondernemingen hoor :n.

ThreeFingers

Re: Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:01

Super onverantwoordelijk en dom!
Gladde vloer enz enz. Wat als het paard geschrokken was, of uitgegleden.....stellages omgevallen, personen en kinderen die daar zijn en gewond hadden kunnen raken.
Sukkels...

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:09

Het ziet er grappig uit, dat wel ja!
Maar ik heb niet veder gekeken dan het moment dat ze binnen was, ik zie het paard gewoon glijden en moeite doen om met beide benen op de grond te blijven staan.
Erg onverantwoordelijk. :n

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:08

Ik vind het vooral heel erg asociaal en vind het serieus zorgelijk dat veel mensen dergelijk asociaal gedrag eigenlijk vooral wel lollig / stoer vinden waardoor dergelijke idiote acties nog even extra verheerlijkt en gestimuleerd worden.

Mensen denken in hun ikke-ikke-ikke acties gewoon echt niet meer na over hoe ze hiermee andere mensen benadelen of zelfs in gevaar brengen... iedereen wordt echt steeds gekker, stelletje achter elkaar aanlopende schapen met die YouTube gekte...pfffft -O-

Ik vraag me af hoeveel mensen die dit een toffe actie vinden, het nog steeds tof zouden vinden als er bij hen in huis ineens iemand met een knol naar binnen zou lopen zo de woonkamer in, rondje om je tafel en tussen de kasten door, paar keer slippen op je vloer...en dan maar hopen dat je niet net je oma of baby in de weg had staan daar :=

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:23

Fred_Kroket schreef:
Lara_Silver schreef:

Iemand die iets goed kan... Mijn vriend en ik zeggen dat altijd tegen elkaar als je iets goed kan ( ik kan goed inparkeren dus ik ben een eindbaas inparkeren ;) )

Ahh zo! Haha, ik moet nog 1,5 voordat ik professional/eindbaas ben. :D

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:49

pff rare mensen in deze wereld, je kan toch wel gewoon een paard tegenhouden ofzo :') of tijdelijk in het magazijn opsluiten met zo'n vrouw

26_Deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:21

Whahahaha.. Ja er staat nergens dat je je paard niet mee mag nemen de winkel in :P

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:45

pmarena schreef:
Ik vind het vooral heel erg asociaal en vind het serieus zorgelijk dat veel mensen dergelijk asociaal gedrag eigenlijk vooral wel lollig / stoer vinden waardoor dergelijke idiote acties nog even extra verheerlijkt en gestimuleerd worden.

Mensen denken in hun ikke-ikke-ikke acties gewoon echt niet meer na over hoe ze hiermee andere mensen benadelen of zelfs in gevaar brengen... iedereen wordt echt steeds gekker, stelletje achter elkaar aanlopende schapen met die YouTube gekte...pfffft -O-

Ik vraag me af hoeveel mensen die dit een toffe actie vinden, het nog steeds tof zouden vinden als er bij hen in huis ineens iemand met een knol naar binnen zou lopen zo de woonkamer in, rondje om je tafel en tussen de kasten door, paar keer slippen op je vloer...en dan maar hopen dat je niet net je oma of baby in de weg had staan daar :=

dat vind ik toch iets heel anders dan in een supermarkt, wat gewoon publieke ruimte is

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 21:12

Een supermarkt is ook eigendom. Je bent er te gast! Dus je hebt je aan regels te houden.

Dus de vergelijk met een huis vind ik zo vreemd nog niet.

donata100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 01:14

Zelf is het mij weleens overkomen dan mn pony de patatzaak binnenkwam terwijl ik binnen stond !
Die slimmerik trok het touw tussen zn tanden los en ging naast me staan.
Het was de hete zomer van '89. Tsja, ze konden er wel om lachen daar..die vakantiewerkers.
Ik heb hem toen wat Fanta gegeven op mn hand om te "delen". ha ha ha (leuke herinnering)

Wat was er trouwens te winnen met die superactie ?, dat is me even ontschoten. Auto als hoofdprijs ?
Denk trouwens dat er in Amerika geen toegangshekjes zijn en minder mensen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 01:27

chelle_dora schreef:
En op een gast die achter je ineens gaat duwen omdat ie z'n hamburger graag wat sneller wil, kan je daarop oefenen?

Als het nou heeft gevroren, mag je paard dan wel naar buiten? Is immers ook glad :+

Ja daar kun je op oefenen en is bovendien ook gewoon op te lossen door een eindje verder te lopen. Daarnaast, als een paard daarvan schrikt springt hij een paar sprongen naar voren en is er verder nog niets aan de hand.
Als het gevroren heeft gaan mijn paarden wel naar buiten, aangevroren weiland of bakzand is hard, maar nauwelijk glad.

Jij denkt dat het ook geen kwaad kan je paard mee te nemen het ijs op als je gaat schaatsen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 11:53

gerlindie schreef:
pmarena schreef:

dat vind ik toch iets heel anders dan in een supermarkt, wat gewoon publieke ruimte is

Natuurlijk is een supermarkt geen publieke ruimte -O-

Een supermarkt heeft ook gewoon een eigenaar. En wellicht huurt de uitbater van de supermarkt deze wel van de eigenaar.

Stel je voor dat je zelf de eigenaar van deze supermarkt bent.

En 1 of andere asociale troela komt met haar paard bij je binnen om zo'n stunt uit te halen.
Er had wel vanalles kunnen gebeuren, paard had vanalles kunnen beschadigen van materiaal en winkelend publiek. Heeft misschien wel de vloer beschadigd met zijn ijzers.

En sowieso komt die muts daar even de boel op stelten zetten en jat een blikje fris en laat de supermarkt achter met de ellende voor haar "o zo leuke grap".

Het is gewoon enorm asociaal om zo weinig rekening met anderen te houden voor 1 of andere domme stunt waar je zelf lol van hebt maar anderen grote ellende mee kan bezorgen.

Ga je in samenspraak met de eigenaar van een winkel of café of whatever met je paard ergens naar binnen dan is het natuurlijk heel iets anders en best geinig :j

Maar dit is gewoon ronduit asociaal en gevaarlijk voor zichzelf, haar paard en de mensen in de winkel.
Die meid zou zich dood moeten schamen voor zo'n idiote actie in plaats van vol trots aanhoren hoe stoer ze wel niet is -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 11:56

anneliesdj schreef:
chelle_dora schreef:
En op een gast die achter je ineens gaat duwen omdat ie z'n hamburger graag wat sneller wil, kan je daarop oefenen?

Als het nou heeft gevroren, mag je paard dan wel naar buiten? Is immers ook glad :+

Ja daar kun je op oefenen en is bovendien ook gewoon op te lossen door een eindje verder te lopen. Daarnaast, als een paard daarvan schrikt springt hij een paar sprongen naar voren en is er verder nog niets aan de hand.
Als het gevroren heeft gaan mijn paarden wel naar buiten, aangevroren weiland of bakzand is hard, maar nauwelijk glad.

Jij denkt dat het ook geen kwaad kan je paard mee te nemen het ijs op als je gaat schaatsen?

Nou denk ik dat mijn pony door het ijs zakt, maar dat terzijde... Als het glad is, gaat mijn pony iig gewoon naar buiten. Als ik kan lopen, kan knol dat ook. En bij ons is lang niet alles gelijk op het erf, dus soms is het even glijden. Het zijn geen debieltjes hoor, die paarden; ze kunnen echt wel die 10 tellen opletten waar ze hun benen neerzetten; ook als het glad is.

Ik weet niet hoe vaak jij trouwens in de McDrive komt, maar als je tussen twee auto's in zit kan je lastig naar voren lopen :') Maar we raken het punt een beetje kwijt. Alles is gevaarlijk. Maar ik denk niet dat iedereen massaal met z'n paard de supermarkt in rijdt :')

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:03

Als als als.. als mn tante kloten had gehad, was het mn oom geweest. Tuurlijk is het niet handig, met die ijzers. Maar zullen we eens kijken naar de hoeveelheid ongelukkig die gebeuren in onze wel alom gewaardeerde en respecteerde takken van sport? (nee, ik zeg niet dat dit sport is.. maar er werd een paard gebruikt..)
Dit is goed gegaan! *applaus*

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:23

Ik vind het een onschuldige kwajongenstreek en kan er hartelijk om lachen!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:30

chelle_dora schreef:
Nou denk ik dat mijn pony door het ijs zakt, maar dat terzijde... Als het glad is, gaat mijn pony iig gewoon naar buiten. Als ik kan lopen, kan knol dat ook. En bij ons is lang niet alles gelijk op het erf, dus soms is het even glijden. Het zijn geen debieltjes hoor, die paarden; ze kunnen echt wel die 10 tellen opletten waar ze hun benen neerzetten; ook als het glad is.

Ik weet niet hoe vaak jij trouwens in de McDrive komt, maar als je tussen twee auto's in zit kan je lastig naar voren lopen :') Maar we raken het punt een beetje kwijt. Alles is gevaarlijk. Maar ik denk niet dat iedereen massaal met z'n paard de supermarkt in rijdt :')

Volgens mij begrijp jij simpelweg niet waar het over gaat.
Een erf, weiland, rijbak of weet ik wat is heel wat anders dan ijs of zo'n winkelvloer.
Maar als jij niet begrijpt waar het over gaat en simpelweg niet voldoende ervaring hebt om een gevaarlijke situatie in te schatten, dan heeft daarover discussieren niet veel zin.

BMarjolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 14:23

jumbo12 schreef:
Citaat:

_/-\o_ :')

Paard door de mcdrive hen ik al in 1994 uitgevoerd. Supermarkt durf ik toch niet aan. :D