Door de Mc Drive met je paard is zooooo 2009...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:MiniLoe schreef:Wat een typische en voorspelbare bokt reacties weer.
Dat schrijf je ook alleen omdat het niet jouw mening is. Maar feit is, het is onverantwoordelijk tegenover het paard, de supermarkt en de mensen in de supermarkt en ongelofelijk asociaal. Moet "bokt" maar alles leuk vinden wat er met paarden gedaan wordt? Ook al is het tegen de wet, tegen de regels, asociaal, mensen in gevaar brengend, etc etc?
Lara_Silver schreef:Wat is er dan zo positief aan dit filmpje?Uiteraard, is het jou humor kan je er even om lachen. Maar zoveel positieve zaken om 'op te noemen' zie ik niet. Jawel, positief: hij is níet op zijn bek gegaan!
Positief 2: amazone heeft haar zo gewenste half uurtje internet roem bereikt.
chelle_dora schreef:Dus dat paard met ijzers komt dan ook niet buiten die dag, niet in de paddock?
Kweet niet hoor, maar als je paard dan binnen blijft is het ook zielig. Zonder ijzers kunnen ze trouwens net zo goed uitglijden.
Het paard van m'n moeder heeft ook ijzers, en die komt gewoon buiten hoor ook als het sneeuwt, dier moet toch z'n frisse lucht en vrije beweging hebben.
Wat ik al zei, paard hoeft geen hele ereronde door de supermarkt te lopen..
Als het heeft geregend is de wei ook nat en glad, komt paardlief dan ook niet buiten? Moet toch vervelend zijn, zo'n stalpaard.
Wat ik ook al zei, was het ter promotie geweest van de supermarkt, had je niemand horen klagen en het is ook niet zo dat de supermarkt bomvol was.
En anders; hop, niet meer langs de McDrive met je paard, hoe goed je paard ook gewend/getrained is, ze kunnen altijd schrikken. Paard vast zetten bij een pannekoekenhuis? Nee hoor, ze kunnen altijd schrikken.
, vonden we niet zo'n tactisch plan, die supermarkt is een stuk kleiner dan die op het filmpje
.
. Heb met mijn paard ook eens over een ijsbaan moeten lopen (lag dikke laag ijs op het pad, was niet te zien), ok het is even spannend en je moet voorzichtig zijn, maar dat snappen ze ook wel. Blijft een kwestie van opvoeding, als je je paard van alles mee laat maken dan zijn dit helemaal geen verschrikkelijk risicovolle ondernemingen hoor
. 
Fred_Kroket schreef:Lara_Silver schreef:Sorry ik begrijp niet wat eindbaas is, wellicht een typo?Maar bedankt!
Iemand die iets goed kan... Mijn vriend en ik zeggen dat altijd tegen elkaar als je iets goed kan ( ik kan goed inparkeren dus ik ben een eindbaas inparkeren)
of tijdelijk in het magazijn opsluiten met zo'n vrouw pmarena schreef:Ik vind het vooral heel erg asociaal en vind het serieus zorgelijk dat veel mensen dergelijk asociaal gedrag eigenlijk vooral wel lollig / stoer vinden waardoor dergelijke idiote acties nog even extra verheerlijkt en gestimuleerd worden.
Mensen denken in hun ikke-ikke-ikke acties gewoon echt niet meer na over hoe ze hiermee andere mensen benadelen of zelfs in gevaar brengen... iedereen wordt echt steeds gekker, stelletje achter elkaar aanlopende schapen met die YouTube gekte...pfffft
Ik vraag me af hoeveel mensen die dit een toffe actie vinden, het nog steeds tof zouden vinden als er bij hen in huis ineens iemand met een knol naar binnen zou lopen zo de woonkamer in, rondje om je tafel en tussen de kasten door, paar keer slippen op je vloer...en dan maar hopen dat je niet net je oma of baby in de weg had staan daar
chelle_dora schreef:En op een gast die achter je ineens gaat duwen omdat ie z'n hamburger graag wat sneller wil, kan je daarop oefenen?
Als het nou heeft gevroren, mag je paard dan wel naar buiten? Is immers ook glad
gerlindie schreef:pmarena schreef:Ik vind het vooral heel erg asociaal en vind het serieus zorgelijk dat veel mensen dergelijk asociaal gedrag eigenlijk vooral wel lollig / stoer vinden waardoor dergelijke idiote acties nog even extra verheerlijkt en gestimuleerd worden.
Mensen denken in hun ikke-ikke-ikke acties gewoon echt niet meer na over hoe ze hiermee andere mensen benadelen of zelfs in gevaar brengen... iedereen wordt echt steeds gekker, stelletje achter elkaar aanlopende schapen met die YouTube gekte...pfffft
Ik vraag me af hoeveel mensen die dit een toffe actie vinden, het nog steeds tof zouden vinden als er bij hen in huis ineens iemand met een knol naar binnen zou lopen zo de woonkamer in, rondje om je tafel en tussen de kasten door, paar keer slippen op je vloer...en dan maar hopen dat je niet net je oma of baby in de weg had staan daar
dat vind ik toch iets heel anders dan in een supermarkt, wat gewoon publieke ruimte is

anneliesdj schreef:chelle_dora schreef:En op een gast die achter je ineens gaat duwen omdat ie z'n hamburger graag wat sneller wil, kan je daarop oefenen?
Als het nou heeft gevroren, mag je paard dan wel naar buiten? Is immers ook glad
Ja daar kun je op oefenen en is bovendien ook gewoon op te lossen door een eindje verder te lopen. Daarnaast, als een paard daarvan schrikt springt hij een paar sprongen naar voren en is er verder nog niets aan de hand.
Als het gevroren heeft gaan mijn paarden wel naar buiten, aangevroren weiland of bakzand is hard, maar nauwelijk glad.
Jij denkt dat het ook geen kwaad kan je paard mee te nemen het ijs op als je gaat schaatsen?
Maar we raken het punt een beetje kwijt. Alles is gevaarlijk. Maar ik denk niet dat iedereen massaal met z'n paard de supermarkt in rijdt
chelle_dora schreef:Nou denk ik dat mijn pony door het ijs zakt, maar dat terzijde... Als het glad is, gaat mijn pony iig gewoon naar buiten. Als ik kan lopen, kan knol dat ook. En bij ons is lang niet alles gelijk op het erf, dus soms is het even glijden. Het zijn geen debieltjes hoor, die paarden; ze kunnen echt wel die 10 tellen opletten waar ze hun benen neerzetten; ook als het glad is.
Ik weet niet hoe vaak jij trouwens in de McDrive komt, maar als je tussen twee auto's in zit kan je lastig naar voren lopenMaar we raken het punt een beetje kwijt. Alles is gevaarlijk. Maar ik denk niet dat iedereen massaal met z'n paard de supermarkt in rijdt
jumbo12 schreef:Citaat:Hilarisch! Ach ja die vloer is spekglad en hij had die glazen deuren aan gort kunnen slaan... Maar je bent potverdorie wel met je peerd in de supermarkt geweest!![]()
Door de Mc Drive met je paard is zooooo 2009...
![]()