Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maximuss schreef:@Gast5428: waarom heb jij een foto van Carmen Thieman en Ingrid Klimke's Abraxxas
https://m.facebook.com/?_rdr#!/photo.php?fbid=396314600472149&id=271776772925933&set=pb.271776772925933.-2207520000.1391090903.&source=42
Er zijn maar weinig paarden die op dit niveau lopen en volgens het boekje de nek als hoogste punt hebben. Mousmous schreef:Geweldig, die snoepjes.![]()
ik ben jammer genoeg niet naar Amsterdam geweest, maar had er graag bij willen zijn, vooral bij zo'n training.
maximuss schreef:@san87: vind jij het normaal dat je op je profiel bij persoonlijke info foto's van iemand anders zet?
Saskia505 schreef:Ik vind het er eerlijk gezegd wél toedoen. Eerder had ze er ook nog een foto van een zwart paard in een Lichte Tour/Grand Prix proef op staan waarbij je het hoofd van de amazone niet kon zien, maar die foto is tegenwoordig uit haar profiel.
Als er tekst bij zou staan dat het de groom van Ingrid was, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar LaPuchelle wil de indruk wekken dat zij het is, en dat hoort niet. En daarom doet het er naar mijn mening wél toe.
En wat mijn voorgangers zeggen, ze verliest hiermee wel haar geloofwaardigheid.
maximuss schreef:Ik vind dat Carl en Charlotte er een fijne trainingsfilosofie op na houden en dat dat zich de laatste jaren terecht uit in mooie resultaten. Als er dan iemand totaal uit de lucht gegrepen beschuldigingen gaat uiten dan neem ik idd graag eens en kijkje in hun profiel en eerdere berichten.