Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cl@udia schreef:ik vind het zorgelijk, paardenliefhebbers? die geen onderscheid zien tussen een paard en een koe..
sommige mensen zien slacht als een humane manier van afmaken, dat is iets waar je over kan discusieren,
maar sommige mensen praten erover alsof ze inderdaad geen probleem hebben om een biefstuk van hun eigen paard te eten
ik begrijp niet hoe mensen er zo over kunnen denken
jullie lijken vanuit je stoel te kunnen bepalen of deze dieren te ziek zijn of teveel pijn hebben om nog een goede kwaliteit van leven te hebben...
zorgelijk....
. 
cl@udia schreef:ik vind het zorgelijk, paardenliefhebbers? die geen onderscheid zien tussen een paard en een koe..
sommige mensen zien slacht als een humane manier van afmaken, dat is iets waar je over kan discusieren,
maar sommige mensen praten erover alsof ze inderdaad geen probleem hebben om een biefstuk van hun eigen paard te eten
ik begrijp niet hoe mensen er zo over kunnen denken
jullie lijken vanuit je stoel te kunnen bepalen of deze dieren te ziek zijn of teveel pijn hebben om nog een goede kwaliteit van leven te hebben...
zorgelijk....

xSlvna schreef:Ik vind ook niks mis met een mensenleven afnemen, de dood is voor mij iets normaals, voor zowel mens als dier, als het niet vandaag komt, komt het morgen wel, daar heeft niemand besef van, geloof ik zelf.
Ik zie dus ook het probleem niet van het slachten niet.
Ik vind alleen die ophef belachelijk, dat ze eens die kleppen af doen en kijken naar de werkelijkheid, gaan ze iedere shetlander ophalen die gratis aangeboden word, zodat ze ze van de slacht kunnen behoeden. Hou toch op, nu is het opeens zielig.
Edit: Om verwarring te voorkomen, ik houd gewoon van mens en dier, Claudia