Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
felicity schreef:Kan iemand mij vertellen waar die paarden dan zouden moeten staan. Ik kom zelf uit Den Haag. Dus was nieuwschierig waar het was. Google maps erbij gepakt maar ik kom gewoon in een normale straat uit met een sporthal. Of staan er paarden verstopt achter de rij huizen?
Babootje schreef:felicity schreef:Kan iemand mij vertellen waar die paarden dan zouden moeten staan. Ik kom zelf uit Den Haag. Dus was nieuwschierig waar het was. Google maps erbij gepakt maar ik kom gewoon in een normale straat uit met een sporthal. Of staan er paarden verstopt achter de rij huizen?
Ik weet waar het is. Het is ook niet een plek waar je je paard graag zou hebben zo midden in de stad. Geen weidegang etc.
lovepaard123 schreef:niet normaal! je kan die mensen/ dieren toch niet zomaar op straat zetten! zet het in het nieuwsdoor de media schamen mensen zich meestal !
maura schreef:Sammie schreef:De koopakte van de grond werd op 19 april 2013 getekend, meldt de website van de hindoetempel. In juli 2012 werden de plannen voor het eerst gepresenteerd.
Zoals ik dit lees is al ruim anderhalf jaar bekend dat er plannen zijn voor een ander gebruik van de locatie. Als je al anderhalf jaar lang net doet of er niets aan de hand is en dan gaat janken dat je opeens met je paarden op straat staat, heb je in mijn ogen toch een wat merkwaardig beeld van de verantwoordelijkheid die je als paardeneigenaar hebt.
Babootje schreef:felicity schreef:Kan iemand mij vertellen waar die paarden dan zouden moeten staan. Ik kom zelf uit Den Haag. Dus was nieuwschierig waar het was. Google maps erbij gepakt maar ik kom gewoon in een normale straat uit met een sporthal. Of staan er paarden verstopt achter de rij huizen?
Ik weet waar het is. Het is ook niet een plek waar je je paard graag zou hebben zo midden in de stad. Geen weidegang etc.
MarlindeRooz schreef:Inderdaad... dus voor de paarden alleen maar beter dat ze daar weg gaan!
Vjestagirl schreef:Een paard heeft er geen last van dat ie geslacht wordt. De eigenaar hooguit, maar als je dood bent realiseer je je niet dat je dood bent...
Weer even een mooi voorbeeldje van persé tegendraads willen zijn! Imo 0,0 toegevoegde waarde aan de OP.
)BaileyMix schreef:Buiten het feit dat ik paarden in hartje Den Haag geen strak plan vind en ruimte verspillen aan religieuze aangelegenheden ook niet, vind ik dit gewoon een erg smerig spelletje van de gemeente. Werkelijk waar geen enkel inlevingsvermogen en duidelijke weer een typische bureau-ambtenaar. Belachelijk dit, prima als je het perceel wil verkopen maar dit was al geruime tijd bij de gemeente Den Haag bekend en zou dus ook voor de huidige huurders bekend moeten worden gemaakt! Kan me niet voorstellen dat de gemeente reageert met "paarden moeten maar naar slacht" , dat even terzijde.
Ontzettend falen van gemeente Den Haag!