Op deze foto is goed te zien dat het achterbeen van Valegro achter de beweging blijft. Dat is iets wat ik dus bedoel en wat ik zie in de beweging van hem.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Crazy_boon schreef:Jij vind het blijkbaar heel belangerijk om NOGMAALS dujardin zwart te maken, eender welke topic over Charlotte sins de OS kom ik jou tegen, om heel eerlijk te zijn vind ik het heel irritant.
Bomba schreef:Och jeetje, alle foto's bij langs gekeken op zoek naar mindere momenten? Wat knap!
Ik ga er niet eens over discussiëren, want er is nu maar één die je voor schut zet, en dat ben je zelf.

Anoniem schreef:fransje23 schreef:Gast5428, die slof bij de training heb je volgens mij in eerder discussies ook gebruikt of niet?
Ja, wat is daar mis mee? De valse knik komt volgens mij juist van het overvloedige slofgebruik dus vandaar dat ik dat (opnieuw) aanhaal. Vind jij dat vervelend dat ik dit vertel?
Lante schreef:Je hebt mijn post wel gelezen Gast5428..?Dat een paard wel eens wat te rond wordt of als het hoogste punt van de hals even net niet het stuk achter de oren is, dan is dat niet direct een valse knik. Dat weet je toch wel?