Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiesilly schreef:dat hij stil valt heeft toch niks te maken dat hij een slechte achterhand heeft![]()
![]()
dat kan je niet netjes vinden maar als je "als broekie" wilt beweren dat een paard wat alle records gebroken heeft wat er te breken valt een slechte achterhand heeft zonder je daar in verdiept te hebben en je geen advies/beweringen van anderen aanneemt vind ik dat toch behoorlijk aso. tsja en dan maak ik zulke opmerkingen idd.
. Bizzybijtje schreef:stoffel schreef:Ik denk dat bij deze aankoop de emotie een grotere rol heeft gespeelt dan het gelden de ietwat tegenvallende kwaliteit
Emotie? Nou dat komt maar weinig voor bij zulke aankopen. Dit is gewoon een correct paard met correcte gangen, ik zou hem echt wel willen hoor.
Cayenne schreef:Bizzybijtje schreef:
Emotie? Nou dat komt maar weinig voor bij zulke aankopen. Dit is gewoon een correct paard met correcte gangen, ik zou hem echt wel willen hoor.
Als je de berichten van Team Gal en Team Glock leest, dan kwam er bij deze aankoop zeker wel emotie kijken hoor. Er stond zelfs een bericht bij dat het met de aankoop van dit paard voelde alsof er een stukje van Totilas thuis kwam. Is dat volgens jou geen emotie?
_San87_ schreef:Bizzybijtje schreef:Nah dat zal wel meevallen. Het zijn geen recreatieruiters die voor de lol een paardje kopen om mee op buitenrit te gaan.
Het een sluit het ander niet uit, hoor. Het zou mij ook niet verbazen dat het dier ook is aangekocht omdat Toot de vader is.
_San87_ schreef:Bizzybijtje schreef:Nah dat zal wel meevallen. Het zijn geen recreatieruiters die voor de lol een paardje kopen om mee op buitenrit te gaan.
Het een sluit het ander niet uit, hoor. Het zou mij ook niet verbazen dat het dier ook is aangekocht omdat Toot de vader is.
Bizzybijtje schreef:_San87_ schreef:
Klopt, maar ik denk dat de kwaliteit toch echt een grotere rol heeft gespeeld dan emotie.
Het kwam namelijk op me over alsof ze dit paard enkel en alleen hebben gekocht omdat hij van Totilas is. En dat lijkt me heel erg stug.
Tendance schreef:Ik geef alleen aan, dat ik vind, dat ze in bepaalde zaken gelijk heeft en dat ik jouw opmerking neerbuigend vind.
Iemand afrekenen op leeftijd vind ik niet netjes. In ieder geval niet op de manier hoe jij het doet. En wie zegt haar, dat mensen die ouder zijn wel gelijk hebben?