Binnenkort nieuwe layout voor Bokt, nu ook voor mobiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Binnenkort nieuwe layout voor Bokt, nu ook voor mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:29

Dat is iets wat ik me al jaren afvraag. Die bug heeft altijd al in de office lay-out gezeten. Bij m.bokt zie je in het profiel alleen het onderschrift.

Overigens zelf onderschriften en avatars uitzetten is niet handig, op mijn PC wil ik ze namelijk wel zien en ik zit er niet op te wachten iedere keer mijn instellingen aan te passen afhankelijk van het aparaat waar ik mee bok.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:31

Waarom niet gewoon ook de oude m.bokt laten staan zoals die was/In iedergeval zelf mensen laten kiezen ipv iets opdringen
al die suffe onderschriften en ava's maakt voor mij echt onoverzichtelijk

vind ik niet leuk knop moet er ook maar meteen op dan!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:32

Idd, Iris.. Dat heb ik ook vaak. Ik vind de zoekfunctie zwaar kak eerlijk gezegd. O:) Ik kan beter zelf zoeken, dan dat ik met de functie zoek, dan heb ik het vaak eerder gevonden. :+

Ik vind het ook wel prettig dat de foto's niet vanzelf laden.. Wel heb ik meer problemen met foto's als voorheen, krijg ook vaak dat vraagtekentje met de [ ] eromheen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:34

Ik vind het nogal overbodige informatie die extra dataverbruik genereert. Niet echt wenselijk op een telefoon. Ik zou dus ook liever zien dat m.bokt blijft bestaan.

Overigens, toen ik gisterenavond thuis op mijn telefoon zat kwam ik alleen maar fullcolour advertenties tegen. Geen enkele tekstadvertentie gezien. Of kan de site ook zien of je op 3G of wifi zit?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:40

wennen ja :D Maar wel mooi gemaakt Bart, en fijn ook!

Op mobiel is het nu heerlijk fijn dat je niet hoeft over te schakelen maar gewoon breedte van je mobiel heb! :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:04

Het laden van de foto's in de profielen is een goed punt :j Gaat op de lijst, heb wel een idee waardoor dat komt.

m.bokt.nl blijft voorlopig bestaan maar daar wordt verder niet meer aan ontwikkeld. Plan is dat al het mobiele gebeuren op termijn naar www.bokt.nl gaat. Dataverkeer is iets hoger op www.bokt.nl omdat je daar een stuk meer functionaliteit hebt. Dat komt echter vooral door alle extra knopjes en opties, niet zozeer door de onderschriften. Maar het weglaten van de onderschriften voor het verbeteren van het overzicht/rustiger maken kunnen we wel eens naar kijken. Hoewel ik er veel geld op durf in te zetten dan we dan flink wat klachten krijgen van de mensen die de onderschriften missen op mobiel :+

De banners zijn idd hoger (maar veel minder breed) dan op de volledige site. Er staat een test met een ander formaat op de planning maar dat heeft nogal wat implicaties. De banners zijn nodig om de site gratis te houden, is niet anders. We doen wel onze uiterste best om te zorgen dat de banners niet irritant worden. Als je advertenties voor gokken, sms-diensten of erotische dating voorbij ziet komen dan horen we dit erg graag. Dat hoort allemaal niet op Bokt.

Keuze tussen mobiele en desktop layout is iets waar we naar aan het kijken zijn, maar dat is inderdaad een stuk ingewikkelder dan even een linkje onderaan de pagina zetten :)

Wat de zoekfunctie betreft; wat is er niet prettig aan?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:11

Als m.bokt voorlopig blijft bestaan zoals hij is ben ik al heel tevreden :j

Maar ik las eerder dat de banners op de mobiele versie voornamelijk tekst zouden zijn. Toen ik gisteren thuis aan het rondkijken was op de nieuwe layout op mijn telefoon ben ik geen enkele tekst banner tegen gekomen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:31

Ik gebruik nu ook bokt5 en heb toch nog wel een aantal opmerkingen :o

Op mijn telefoon gebruik altijd 'Omhoog' Deze kan ik nu niet weervinden, is hij weg of kijk ik zo scheel? Ook vind ik de reclame veel te groot.
En op mijn laptop vind ik dat de balk met de gebruiker erin wel iets smaller mag, dit leest niet fijn weg.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:35

Dit ziet er toch niet uit!!

Wat onoverzichtelijk zeg!

En waar is Home en het bokt logo?

Ik vind de topics ook niks.. veels te veel ruimte overal nu. En het onderschrift valt nu ook weg.
Nee niet mijn ding :n

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 25-09-13 18:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:36

Huh? Ik heb heel iets anders?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:40

Volgens mij is dat ook gewoon een fout bij het laden oid. Het is iig niet zoals het eruit moet zien ;) Helpt een keer refreshen niet?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:41

Dat hoort idd niet :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:53

Destination schreef:

Op mijn telefoon gebruik altijd 'Omhoog' Deze kan ik nu niet weervinden, is hij weg of kijk ik zo scheel? Ook vind ik de reclame veel te groot.
En op mijn laptop vind ik dat de balk met de gebruiker erin wel iets smaller mag, dit leest niet fijn weg.

Helemaal onderaan staat:

Naar de bovenkant van de pagina.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:14

Oh... Heb ik dus natuurlijk weer. Zit nu op mobiel. Ziet er aardig uit. Ff wennen. Reclame vind ik echt veels te aanwezig.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:00

Om te zorgen dat we het allemaal over hetzelfde hebben even een aantal screenshots met hoe het er uit zou moeten zien. Onderstaande screenshots zijn gemaakt in Chrome op een Mac maar het zou er in andere browsers vrijwel hetzelfde uit moeten zien. Tablets idem.

Eigen berichten

Bokt5:
Afbeelding

Bokt4:
Afbeelding

Een willekeurig topic:

Bokt5:
Afbeelding

Bokt4:
Afbeelding

Zou er dus vrijwel hetzelfde uit moeten zien.

Moderatorknopjes zouden daar weinig aan moeten veranderen. Welke browser gebruik je, Dyonne? En zou je een screenshot kunnen maken?

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:06

Ik moest even m'n best doen, maar ik heb de verschillen gevonden! Ziet er mooi uit :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:12

Vind het op de pc echt super werken!

En tot gisteren ook op mijn telefoon. Ben benieuwd of Shadow wat kan vinden wat er aan de hand is met mijn mobiel.

Zo ziet een topic op mijn mobiel er opeens uit:
Afbeelding

Overzicht eigen berichten
Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik alles weer op bokt4 en werkt het gewoon als normaal. Maar ik vond bokt5 heerlijk op mijn telefoon :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:19

Iris82 schreef:
Destination schreef:

Helemaal onderaan staat:

Naar de bovenkant van de pagina.

Ah, maar ik gebruik het om na een aantal posts alweer om hoog te gaan omdat ik bijv. niet verder wil lezen. Jammer dat het weg is -O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:27

Ik ben misschien wel een zeurpiet :+ maar ben ik de enige die het gewoon beetje irritant vind dat het postvak in envelopje verschuift?

Als je bijv klikt op eigen berichten verschuift hij stukje naar links. Scheelt niet veel, maar toch.
Ik wen snel aan iets, maar als het verschuift.. Heb er al een paar keer naast geklikt :+

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:28

BartVB schreef:
Om te zorgen dat we het allemaal over hetzelfde hebben even een aantal screenshots met hoe het er uit zou moeten zien. Onderstaande screenshots zijn gemaakt in Chrome op een Mac maar het zou er in andere browsers vrijwel hetzelfde uit moeten zien. Tablets idem.

Eigen berichten

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Een willekeurig topic:

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Moderatorknopjes zouden daar weinig aan moeten veranderen. Welke browser gebruik je, Dyonne? En zou je een screenshot kunnen maken?

ik heb dat balkje links niet, met nieuwe topics, moet dat nog komen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:08

BartVB schreef:

Eigen berichten

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Een willekeurig topic:

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Mijn eigen berichten zien er absoluut niet zo uit :D. Maar wellicht komt dat omdat ik geen mod ben.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:12

_San87_ schreef:
BartVB schreef:

Eigen berichten

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Een willekeurig topic:

Bokt5:
[ Afbeelding ]

Bokt4:
[ Afbeelding ]

Mijn eigen berichten zien er absoluut niet zo uit :D. Maar wellicht komt dat omdat ik geen mod ben.

Uhm mijn eigen berichten ziet er precies zo uit hoor :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:14

Ladybird schreef:
_San87_ schreef:

Uhm mijn eigen berichten ziet er precies zo uit hoor :P

Oh, ik heb die zijbalk met nieuwe topics niet. Nooit gehad ook :?...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:15

_San87_ schreef:
Oh, ik heb die zijbalk met nieuwe topics niet. Nooit gehad ook :?...

Dat kun je zelf instellen :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 21:16