Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ik gebruik nu ook bokt5 en heb toch nog wel een aantal opmerkingen
Op mijn telefoon gebruik altijd 'Omhoog' Deze kan ik nu niet weervinden, is hij weg of kijk ik zo scheel? Ook vind ik de reclame veel te groot.
En op mijn laptop vind ik dat de balk met de gebruiker erin wel iets smaller mag, dit leest niet fijn weg.
Iris82 schreef:Destination schreef:Ik gebruik nu ook bokt5 en heb toch nog wel een aantal opmerkingen
Op mijn telefoon gebruik altijd 'Omhoog' Deze kan ik nu niet weervinden, is hij weg of kijk ik zo scheel? Ook vind ik de reclame veel te groot.
En op mijn laptop vind ik dat de balk met de gebruiker erin wel iets smaller mag, dit leest niet fijn weg.
Helemaal onderaan staat:
Naar de bovenkant van de pagina.
BartVB schreef:Om te zorgen dat we het allemaal over hetzelfde hebben even een aantal screenshots met hoe het er uit zou moeten zien. Onderstaande screenshots zijn gemaakt in Chrome op een Mac maar het zou er in andere browsers vrijwel hetzelfde uit moeten zien. Tablets idem.
Eigen berichten
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Een willekeurig topic:
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Zou er dus vrijwel hetzelfde uit moeten zien.
Moderatorknopjes zouden daar weinig aan moeten veranderen. Welke browser gebruik je, Dyonne? En zou je een screenshot kunnen maken?
BartVB schreef:Om te zorgen dat we het allemaal over hetzelfde hebben even een aantal screenshots met hoe het er uit zou moeten zien. Onderstaande screenshots zijn gemaakt in Chrome op een Mac maar het zou er in andere browsers vrijwel hetzelfde uit moeten zien. Tablets idem.
Eigen berichten
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Een willekeurig topic:
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Moderatorknopjes zouden daar weinig aan moeten veranderen. Welke browser gebruik je, Dyonne? En zou je een screenshot kunnen maken?
_San87_ schreef:BartVB schreef:Om te zorgen dat we het allemaal over hetzelfde hebben even een aantal screenshots met hoe het er uit zou moeten zien. Onderstaande screenshots zijn gemaakt in Chrome op een Mac maar het zou er in andere browsers vrijwel hetzelfde uit moeten zien. Tablets idem.
Eigen berichten
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Een willekeurig topic:
Bokt5:
[ Afbeelding ]
Bokt4:
[ Afbeelding ]
Mijn eigen berichten zien er absoluut niet zo uit. Maar wellicht komt dat omdat ik geen mod ben.