Dus jullie hebben elk je eigen cirkel? Dan moet ik heen en weer lopen met camera.
Sjolvir
Geplaatst: 11-09-13 21:07
Mijn is gelukkig zwart met 1 wit voetje..... Maar blubber wei is wel heel erg, dat krijg geeft van die rare doffe vlekken op mijn glimwormpje Maar als ik hem morgen was en dik in de antiklit spray, moet ik een eind kunnen komen.
Ga rustig met 4 kleipoten en kleiklonten in zijn manen naar les, maar als we op net moeten, dan doen we wel ons best om op net te komen.
Grootste probleem is nog de fjord, die moet ik donderdag al wassen en hopen dat ie zaterdag nog schoon is voor Ermelo... Oef... Ben bang dat dat zaterdagochtend heel vroeg nog een keer wassen wordt.
CC misschien is het wel schitterend weer!! (baal.. net op buienrader en KNMI gekeken.. 50 % regen kans vrijdag, zaterdag 60 en zondag ook of zo.. Morgen ook buien en ik moet nog steeds mijn huis schilderen )
Jup.. wij allemaal in onze eigen personal space... Maar ja met 3 in zo'n circel zou ook wel knus zijn.
Ik was gisteren te vroeg voor dressuur les en heb terwijl paard kuil stond te eten en al soort van gepoetst was (was nat uit de wei, dus kon er niet veel mee), 2 muurtjes van zijn box lopen witten. Had ik toch bijna wel stippen op mijn paard gehad!
Gezien het varkentjes gehalte van die van mij (mede dankzij de blubberwei) gok ik het op morgen. En hele bus antiklit.
romyloverrr
Geplaatst: 11-09-13 21:17
Bellatrix schreef:
Dus jullie hebben elk je eigen cirkel? Dan moet ik heen en weer lopen met camera.
nee , het is een rotatie systeem. iedereen komt 10 minuten in zijn eentje in een cirkel., dan allemaal wisselen van cirkel
Tja.. Je kan het op allerlei manieren doen, kiezen voor het leukste onderdeel (spectaculairste? als dat er is?) en daar blijven en iedereen daar op de foto zetten. Of..... Heen en weer gaan rennen, nou liggen die circels wel vlak blij elkaar...
ik twijfel om toch maar gewoon m'n dressuur outfit te doen want dat zadel ziet er werkelijk niet uit op mier.. lijkt net alsof ik een aanbouw erop heb gezet zit denk ik wel 20 cm hoger...
hoofdstel staat wel schattig maar is bruin en zadel zwart dus dan maar helemaal zwart wel even een baalmomentje
Ben heel blij met Toobs, hij was heel braaf. Wel weer terug houdend en voor een deel in zich zelf gekropen, maar nu kon ik er nog wel wat met hem. En ahum... vind mezelf enorm stoer, heb alles zonder b.p. gereden, ook het inrijden!
ik ook voor ik het er erg in had was het afgelopen hé en ik had niet geoefend op overgangen van galop naar stap , normaal gaaat dat redelijk , maar meneer was zich vandaag soms echt aan het opfokken , hij gaf zelfs een bok