Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rowdine schreef:pluisje88 schreef:Jammer dat er zo veel bokkers azen op de baan. Strategieën kinkt helemaal als mijn ding
Achja je bent P&O-er of je bent het niet hahaa
Bedankt voor je aanvulling Eline
Lijkt me helemaal niet jammer, maar juist positief. Zo is er tenminste keus en concurrentie. Dat is altijd goed
Eline schreef:Ondanks dat het voor het grootste gedeel een thuiswerkfunctie is, is het wel noodzakelijk om regelmatig met elkaar te kunnen overleggen. Nu woont Bart in Arnhem wat vanuit een deel van de Duitse grensregio natuurlijk goed te bereizen is, maar praktisch gezien denk ik niet dat het vanuit, ik noem even wat, Frankrijk een optie zou zijn.
Wellicht dat Bart daarop wel een uitzondering maakt voor tropische eilanden
Rowdine schreef:pluisje88 schreef:Jammer dat er zo veel bokkers azen op de baan. Strategieën kinkt helemaal als mijn ding
Achja je bent P&O-er of je bent het niet hahaa
Bedankt voor je aanvulling Eline
Lijkt me helemaal niet jammer, maar juist positief. Zo is er tenminste keus en concurrentie. Dat is altijd goed
Tendance schreef:Ik zou zelf persoonlijk graag een buitenstaander zien.
Een frisse wind in de zaak, die met een frisse blik naar de dingen kan kijken.
Geen "vriendjes" binnen bokt heeft en dus objectief kan zijn.
Er zijn vast genoeg mensen met affiniteit met paarden die niet op bokt zitten.
Of zeg ik nu hele rare dingen?
Eline schreef:Ondanks dat het voor het grootste gedeel een thuiswerkfunctie is, is het wel noodzakelijk om regelmatig met elkaar te kunnen overleggen. Nu woont Bart in Arnhem wat vanuit een deel van de Duitse grensregio natuurlijk goed te bereizen is, maar praktisch gezien denk ik niet dat het vanuit, ik noem even wat, Frankrijk een optie zou zijn.
Wellicht dat Bart daarop wel een uitzondering maakt voor tropische eilanden