Met zulke muziek wéét je toch gewoon dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt. Ik kan dit niet serieus nemen.
@melisding: zijn een stuk of 7 knotten die rechtop staan...De binnenkomer vond ik leuk, maar word het circus nu wel beu.
Wuis schreef:Met zulke muziek wéét je toch gewoon dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt. Ik kan dit niet serieus nemen. én met die knotten! Hij mist alleen een rode neus!
Melisding schreef:Kan er iemand een screenshot maken? Ben nu wel benieuwd door de knotten is een foto van internet
Moeten de knotten niet op de hals liggen volgens het reglement? En heeft hij nou zelf gejuich in de kür muziek gestopt?
svdijk schreef:@melisding: zijn een stuk of 7 knotten die rechtop staan...De binnenkomer vond ik leuk, maar word het circus nu wel beu.Van die knotten die je (of naja... ik) vroeger op ponykamp maakte maar er eigenlijk niet uitzagen.
Heleennn schreef:Moeten de knotten niet op de hals liggen volgens het reglement? En heeft hij nou zelf gejuich in de kür muziek gestopt? ook dat nog!
t is zo jammer dat t nergens gratis te volgen is of op tv...had graag mee willen lachen.moet t nu helaas doen met al jullie commentaar zonder beeld