Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Friescentrum schreef:Jolanda als je eventueel op dit forum mee leest, zorg voor het geen dat je over hebt voor een goede huisvesting zodat je die kan houden. Wat betreft de in bewaring gestelde dieren, zou ik als ik jouw was contact opnemen met de instanties en laat zien dat je begaan bent met de dieren. Vertel ze dat het zo niet langer kan en ga samen proberen met deze mensen een goed tehuis voor je dieren te vinden. Dan heb je ook nog de kans om ze misschien in de toekomst te zien zowel jij als de dieren verdienen het om uit deze put te komen.
Ik hoop dat je deze raad aanneemt.
wenny schreef:Ik denk idd dat de dochter ook opgepakt is, dat vind ik dan weer wel sneu.
Dat meisje kan er verder niks aan doen ze kan niet tegen haar moeder op.
Ze hebben denk ik ook meer vragen over de shet met het kromme (gebroken) beentje,mag hopen dat ze hem toch wel snel in laten slapen.
wenny schreef:Ik denk idd dat de dochter ook opgepakt is, dat vind ik dan weer wel sneu.
Ze hebben denk ik ook meer vragen over de shet met het kromme (gebroken) beentje,mag hopen dat ze hem toch wel snel in laten slapen.
ViefJor schreef:wenny schreef:Ik denk idd dat de dochter ook opgepakt is, dat vind ik dan weer wel sneu.
Wen ik heb uit betrouwbare bron dat dat diertje lang niet meer leeft