wat vreselijk ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal. veel sterkte
Gini
Geplaatst: 27-03-13 20:32
Ik heb net terug de eerste fototopics van Nevaeh bekeken en ik heb het niet droog gehouden. Zo onbezorgd nog, zo vol toekomst...
quibje
Geplaatst: 27-03-13 20:33
wat heb je dit prachtig beschreven zit hier met tranen te typen heb gewoon geen woorden om je pijn te verzachten, maar zoals je hier nu ziet zijn er veel mensen die aan je denken en met je meeleven sterkte met alles
Elisa2
Geplaatst: 27-03-13 20:34
Ah wat verschrikkelijk zeg..heel veel sterkte! Zonde van zo'n mooie dame..
Eydis
Geplaatst: 27-03-13 20:35
Een verschrikkelijk bericht...ik wens je veel sterkte toe.
Ondank ik het al wist uit dbt 2013, heb ik je berichtje gelezen, tranen stromen over mijn gezicht. Vreselijk! Nogmaals heel veel sterkte met het verlies en veel succes met de geboorte van haar broer of zusje.
Ik schrok zo gigantisch van je bericht op FB Jody, en nu ik je verhaal zo hier weer lees heb ik weer een brok in m'n keel. Arme Neveah, arme jij. Je weet dat mijn stalbaas al vanaf de keuring van haar gecharmeerd was, ook die vond het erg jammer dat 'dat mooie zwartje naast die beste merrie in Tolbert' er nu al niet meer is Ik hoop dat je over een paar maanden toch weer wat troost en plezier kan putten uit Heavens nieuwe zoon of dochter
quintusgl
Geplaatst: 27-03-13 21:12
Wat een vreselijk naar bericht. Muzefee ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat moet dit pijn doen. Zo mooi, zo jong, zo vol levenslust en dan ineens is het klaar. Het is zo oneerlijk.....