MargreetW schreef:Als het goed is, dan is er binnen een paar minuten iemand bij Merel.
Top maar hoe kan het dat er zo snel iemand bij haar kan zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HelmerG schreef:Hoe houden al die mensen zich warm s nachts bv.. brr je moet er toch niet aan denken. En dan nog een hoop andere vrachtwagens die vee of iets dergelijks vervoeren en stil staan.. en die dieren hebben nauwelijks ruimte om te bewegen op zo'n wagen en hebben ook geen voer en water ter beschikking.. verschrikkelijk allemaal
Mir_U schreef:Ken Merel niet, maar haar chauffeur wel goed, is een zeer ervaren bestuurder dus moet hier ook door overvallen zijn (zoals iedereen op die wegen gok ik). Super dat er via-via hulp geregeld kan worden, Bokt beats ANWB/Rode Kruis/leger?
Amaris schreef:Mir_U schreef:Ken Merel niet, maar haar chauffeur wel goed, is een zeer ervaren bestuurder dus moet hier ook door overvallen zijn (zoals iedereen op die wegen gok ik). Super dat er via-via hulp geregeld kan worden, Bokt beats ANWB/Rode Kruis/leger?
Bokt beats nog wel meer:
"De amazone heeft wel contact met het Nederlandse Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. “Ook zij maken zich zorgen om de paarden, ze proberen stallen in de buurt te regelen, maar als we niet van de weg kunnen is ook dat geen optie.”
) holly schreef:Maar een stal, binnenbak of wat dan ook om te kunnen lopen is al heel wat beter dan hutje op mutje vast op de vrachtwagen. Zou toch fijn zijn als dat geregeld zou kunnen worden.
Petpa schreef:Cer schreef:Hoe gaat die vrachtwagen daar wegkomen als niemand kan rijden..?
Als die dieren hooi en water hebben, kunnen ze er toch wel even tegen op de wagen? Optimaal is t niet, maar het kan erger toch?
Of ben ik nou heel blond?
Dit dacht ik ook!