Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynke1 schreef:Denk je nou echt dat Sjef naar Spanje gaat om alleen hun te trainen? Van z'n lang zal z'n leven niet.

Gulpje schreef:Kappen nou met ruziemaken, anders gaan jullie allemaal mee naar Spanje. IN DE ZAK!

Mousmous schreef:@ Milou
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ravel van Steffen Peters is ook door Edward Gal opgeleid, en dat heeft geen problemen opgeleverd. Steffen Peters is dan in mijn ogen wel een kundiger ruiter dan Rath.
Ketaki schreef:Mousmous schreef:@ Milou
Ik denk niet dat dat het probleem is. Ravel van Steffen Peters is ook door Edward Gal opgeleid, en dat heeft geen problemen opgeleverd. Steffen Peters is dan in mijn ogen wel een kundiger ruiter dan Rath.
Heeft Steffen peters dan keihard geroepen dat ie het niveau van EG zou evenaren dan?
denk dat daar veel bokkers zijn die erover struikelen, waardoor we toot nu niet meer in de wedstrijdring zien.

svdijk schreef:milou123 schreef:Wellicht he, maar nu ga ik vast afgeschoten worden, misschien is Rath niet eens het probleem.
Maar misschien is Toot gewoon niet na te rijden, zoals wel meer paarden niet na te rijden zijn nadat ze door EG (of andere) niet na te rijden zijn. Zou dat misschien ook nog een optie kunnen zijn, wellicht, heel misschien?
*gaat onderduiken*
Ik denk niet dat dat t probleem is, want toen rath toot ldr losreed, heeft hij wel en goede proef laten zien.
svdijk schreef:@ ayasha: tussen winnen en over voorgaande topscores heen gaan zit een groot verschil...want als je verder gaat dan waar voorgaande combi is gestopt, is dat imo OOK het verbeteren/evenaren van die scores.en nee, dat heeft bokt er niet van gemaakt, dat is in een interview te lezen in de begintijd mar-toot, en wellicht heeft de interviewer hier en daar wat aangedikt, de strekking blijft hetzelfde...
Citaat:We zullen hard werken om die prestaties te evenaren. Ik verwacht niet om twee nieuwe wereldrecords te rijden in de eerste wedstrijd. Ik ga proberen te starten waar Edward eindigde. "
Citaat:"Ik ben niet bang om op wedstrijd in Rotterdam te gaan. Als ik me kwalificeer zou ik heel blij zijn."

Als het helpt aan de verzuring en verbittering dan be my guest.