Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:28

Leuk filmpje zeker :j

Maar de achterliggende gedachte is echt niet 'lol met je knol'. Het lijkt mij duidelijk dat dit een antwoord is op de tirade die afgelopen tijd op Isabell af is gekomen nav filmpjes van het losrijden en Rollkur.

Tuurlijk, geef haar geen ongelijk om nu even zo'n filmpje te maken :). Knap vind ik het niet, op zo'n doorgewinterd paard, maar ach, als ze er plezier aan hebben is het goed toch.

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:30

Ik vind het een leuk filmpje en ik doe het haar niet na!
En als ik het goed onthouden heb, is Satchmo echt niet de makkelijkste geweest onder het zadel.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:33

cp112 schreef:
Tuurlijk, geef haar geen ongelijk om nu even zo'n filmpje te maken :). Knap vind ik het niet, op zo'n doorgewinterd paard, maar ach, als ze er plezier aan hebben is het goed toch.

Kan wel doorgewinterd zijn maar dat wil niet zeggen dat het zo simpel is als het eruit ziet.
Jij en ik en alle betweters hier rijden die oefeningen er niet zomaar uit, denk dat we blij mogen zijn als we erop blijven en wat kunnen stappen en draven.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:41

Ik denk dat de meeste Bokkers met zadel nog niet zo zitten :D

anneliesdj

Re: Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:49

:')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:50

Respect! Wat ongelooflijk knap! _/-\o_

tagger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:52

Je moet toch echt last hebben van losse schroefjes in de bovenkamer, als je hier negatief commentaar op gaat zitten geven.
Of je bent zó vastgeroest en daarna definitief verzuurd, dat alle hoop inmiddels is verkeken.
Wat ben ik blij, dat ik bepaalde bokkers nooit in het echte leven hoef tegen te komen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:57

Gaaf _O_!

Annevandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:07

Echt super leuk om te zien! :j

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:09

In het begin dacht ik 'oeh, niet zo fijn' maar iets verder in het filmpje krijgt hij wat meer lucht en moet ik zeggen: stoer hoor! :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:11

Heerlijk toch. Een topruiter die haar gepensioneerde ex-topper op conditie houdt en heerlijk zonder zadel rond rijdt. Paard heeft jaren in de topsport gelopen. Die zet je niet stil. Verder zal het door de minder intensieve training misschien niet meer zo soepel gaan als vroeger, maar dat wil niet zeggen dat je het nooit meer moet doen. Lekker rijden, geniet en pleizer hebben. Heerlijk als je dat kunt als ruiter en paard. Helemaal als wedstrijdruiter op internationaal niveau. Lijkt me dat je door je ambitie dat nog wel eens over het hoofd gaat zien.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:12

chevax schreef:

AMEN _/-\o_

Superleuk filmpje!
Beetje jammer dan weer de mensen die AL-TIJD wat te zeiken hebben maar in het 'echte leven' waarschijnlijk nog geen b-proef rond komen. Bah!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:20

joletjuh schreef:
chevax schreef:

AMEN _/-\o_

Superleuk filmpje!
Beetje jammer dan weer de mensen die AL-TIJD wat te zeiken hebben maar in het 'echte leven' waarschijnlijk nog geen b-proef rond komen. Bah!

In het echte leven kom ik inderdaad net de B proef rond, haflinger en ik worden wel langzaam wat beter maar we hebben geen wedstrijd ambitie. Ik heb het leren paardrijden voornamelijk zonder zadel gedaan. Ik dacht dat ik aardig kon rijden, totdat ik op mijn stage de sportpaarden warm ging rijden. Benen vlogen ineens alle kanten op in het begin, en dit waren springpaarden). Als je op een paard met zoveel beweging zo zonder zadel kunt rijden heb je mijn respect wel hoor.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:24

Vind ik ook Naskapower... Maar je bent het toch met me eens dat het jammer is dat er dan weer zo zeurderig over wordt gedaan door mensen die waarschijnlijk niks presteren.. Makkelijk is dat...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:24

Goh wat grappig al het commentaar hier op dit filmpje.
Laten alle zeikers en betweters nou eens zelf een filmpje plaatsen hier waar ze zelf zonder zadel en met halster rondsturen op zo'n leuke manier als dit.
Dan zal er niets geplaatst worden want dat lef hebben ze niet in hun donder.

Heerlijk toch dat ze hem op deze manier lekker beweging kan geven.... lekker genieten die 2.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:25

Nee precies, maar dan wel een ander afzeiken..

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:26

Dat is vooral jammer voor die mensen, dat die niet kunnen genieten van kleine dingen maar alles zo serieus nemen.

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:26

Supergaaf! Dikke respect!

Levidepevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:29

Dit is nog een mooie dressuur ge-wel-dig.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:31

Amaris schreef:
In het begin dacht ik 'oeh, niet zo fijn' maar iets verder in het filmpje krijgt hij wat meer lucht en moet ik zeggen: stoer hoor! :)

Daar ga ik in mee! Het lijkt alsof ze in het begin wat aan de teugels, of nouja, teugels :D zit. Maar ik vind het echt prachtig en heel leuk om te zien dat ook op dit niveau leuke dingen worden gedaan, dit is gewoon lol met je knol op hoog niveau voor mij :P En die cap, ach, maakt mij het uit... Ik vind het gaaf :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:32

Wat een gezeik hier.zeg. Ben benieuwd hoe hardjullie miepen als.dit een filmpje van Adelinde of Edward was...

Lannooke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:33

Denk dat weinig mensen dit na doen! Heel tof filmpje, en aan degenen die hier toch nog commentaar op hebben : bewijs dat je het beter kan!

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:33

dik respect!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:34

Naskapower schreef:
joletjuh schreef:

AMEN _/-\o_

Superleuk filmpje!

In het echte leven kom ik inderdaad net de B proef rond, haflinger en ik worden wel langzaam wat beter maar we hebben geen wedstrijd ambitie. Ik heb het leren paardrijden voornamelijk zonder zadel gedaan. Ik dacht dat ik aardig kon rijden, totdat ik op mijn stage de sportpaarden warm ging rijden. Benen vlogen ineens alle kanten op in het begin, en dit waren springpaarden). Als je op een paard met zoveel beweging zo zonder zadel kunt rijden heb je mijn respect wel hoor.

Nou, inderdaad. Ik rijd zelf M-niveau, maar toen ik een aantal maanden terug op het GP-paard van een kennis zat, had ik echt wel even moeite met de bewegingen uitzitten. En dan was het paard nog niet eens een hele spectaculaire beweger. Ik vind het erg knap.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:35

xSlvna schreef:
Waarom ga je hem dan nog even zoiets vragen, zie geen paard wat het doet met plezier, waarom voor eigen plezier nog even opstappen, even boven zijn huidige niveau vragen met veel druk op de neus.

Maakt mij toch niet uit of dat paard op die leeftijd al met pensioen is of niet.

Ik denk dat je een trots paard als Satchmo een plezier doet door hem aan het werk te zetten en zo eens in de zoveel tijd de oefeningen die hij verder kan dromen nog eens laat doen in een ontspannen sfeer. Oude paarden willen nog steeds aan "het werk" en met de baas aan de slag dat is voor oude "bekende" paarden niet anders als onze eigen oudjes (alleen het werk dat Isabelle kan oppakken en het werk dat wij oppakken ;-) daar zit wel een verschilletje ;-) )
Ik zie op het filmpje absoluut geen paard dat tegen zijn zin met de baas aan de slag is, in tegendeel!