Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Nee was niet homo ik had helaas geen paarden klaarstaan, ik begon wel om 1 te zuren toen ik er 1 zag.
Was toen 4 jaar xD
Lynn_x schreef:Wat een bullshit haha![]()
Ik ben lesbisch EN ik heb vorig jaar 2 maand afgekickt in de belgische ardennen, toch altijd mn paard gehad. Ik denk dat Blitz niet gezegend was door onze lieve heer. Of ik zo erg was dat Blitz' kracht niet genoeg was om mij te genezen.![]()
Shirley schreef:Lynn_x schreef:Wat een bullshit haha![]()
Ik ben lesbisch EN ik heb vorig jaar 2 maand afgekickt in de belgische ardennen, toch altijd mn paard gehad. Ik denk dat Blitz niet gezegend was door onze lieve heer. Of ik zo erg was dat Blitz' kracht niet genoeg was om mij te genezen.![]()
Twee maanden afgekickt en nog steeds lesbisch ???
Oei oei ... dat gaat niet meer goedkomen, hoeveel paarden je ook aait![]()
martine0503 schreef:Hahahaha wat een onzin. Mijn instructeur en paardenmasseur is nog steeds niet bekeert en aait toch diverse paarden per dag. Zielig zo'n enge man daar in Amerika. Jak!
Ailill schreef:Cookies schreef:Werkt het ook de andere kant op? Ik heb niet zo heel veel geluk met mannen en zou wel lesbisch willen zijn.
Dan moet je een poes gaan aaien
Ailill schreef:Boerenknecht op een ezel kan ook leuk zijn
Bi worden? Spelen met een olifant; met z'n slurf of z'n flappen
Air schreef:Ze maken serieus van de penis gewoon een vagina. Het zag er heel echt uit.(Het was laatst op tv bij uuh.. hoe heet dat progamma? Die mensen die niet naar hun dokter durven maar wel op tv
)