Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:okee, maar als ze zich echt niet bewust zou zijn van der fouten dan zou ze nu echt niet bezig zijn met de dingen die ze nu aan bezig is om aan te verbeteren! en wees eerlijk, adelinde is echt geen onervaren ruiter hoor. ze weet heus wel waar ze mee bezig is. ik wil haar niet de hemel in prijzen want ook ik vind dat het nog beter kan.
BUT NOBODY'S PERFECT![]()
ik wil niet een discussie starten ofzo maar waar ik mij soms aan erger is dat bokt soms zo doorslaat met commentaar over de topruiters!!!
Electra63 schreef:Natuurlijk wordt zij de hemel ingeprezen, zij heeft vele medailles gewonnen de laatste jaren op werelniveau. Dat je andere combinaties mooier/beter vindt, dat vind ik misschien ook wel, maar het afkatten wat gedaan wordt door sommige bokkers komt zo jaloers en kinderachtig over, dat ik ze daardoor niet (meer) serieus kan nemen.
En de jury die Charlotte van de zomer op 1 zette, dat is dezelfde jury die Adelinde op 2 zette, dus hoe verkeerd kan het dan zijn? Hoe ver kan deze jury er dan naast zitten? Als deze jury het allemaal niet juist ziet, hoeveel is de medaille van Charlotte dan waard?![]()
Ik heb respect voor iedere sporter die in zijn/haar sport de top bereikt.
normann_love schreef:wat mij ook wel opvalt dat je het vooral vanuit jou zelf bekijkt en dat jij het anders zou doen dat kan zeker daar is ook niks mis mee. er zijn zoveel andere manieren van dressuur en rijden enzovoort maar misschien komt het toch nog op een goed einde en heeft iedereen voor niks al dat commentaar gegeven omdat dan toch heeft gebleken dat zij de goede manier deed. mischien doen juist al die andere wel de verkeerde manier!! dat zou toch ook kunnen.
iedereen doet het gewoon op de manier die ze willen en ik ben van mening dat ze het dan ook zeker op die manier moeten doen, als het dan de verkeerde manier blijkt te zijn komen ze daar ook wel weer achter. iedereen leert van de fouten die ze maken als dat goed is
Ailill schreef:normann_love schreef:wat mij ook wel opvalt dat je het vooral vanuit jou zelf bekijkt en dat jij het anders zou doen dat kan zeker daar is ook niks mis mee. er zijn zoveel andere manieren van dressuur en rijden enzovoort maar misschien komt het toch nog op een goed einde en heeft iedereen voor niks al dat commentaar gegeven omdat dan toch heeft gebleken dat zij de goede manier deed. mischien doen juist al die andere wel de verkeerde manier!! dat zou toch ook kunnen.
iedereen doet het gewoon op de manier die ze willen en ik ben van mening dat ze het dan ook zeker op die manier moeten doen, als het dan de verkeerde manier blijkt te zijn komen ze daar ook wel weer achter. iedereen leert van de fouten die ze maken als dat goed is
Vanuit wiens perspectief moet ik het dan volgens jou bekijken?
Ik kan je nu al verzekeren dat dit gewoon echt niet de manier is, nooit geweest en ook nooit zal zijn. Dat is al lang gebleken. Het wil niet zeggen dat andere mogelijkheden je nergens zullen brengen, maar uiteindelijk is er maar een ideaalbeeld. Wel zal dat beeld zal voor iedereen verschillend zijn.
normann_love schreef:al lang gebleken? :p nou ik weet niet of je dat vergeten bent maar het was wel adelinde die zilver heeft gewonnen op OS! dus ze heeft juist laten blijken dat ze goed kunnen presteren! en goed bezig zijn!
Electra63 schreef:Ailil, ieder zijn mening.
Ik wacht rustig de komende jaren af, of ik jou of Blur in de spotlights tegenkom, als ruiter of als trainer. Dat lijkt mij een kwestie van tijd, als ik jullie berichten zo lees.En als dat zover is, dan krijg je net als Adelinde applaus, omdat je als sporter het hoogste hebt bereikt.
Ailill schreef:normann_love schreef:al lang gebleken? :p nou ik weet niet of je dat vergeten bent maar het was wel adelinde die zilver heeft gewonnen op OS! dus ze heeft juist laten blijken dat ze goed kunnen presteren! en goed bezig zijn!
Dat ben ik absoluut niet vergeten, maar denk nog eens heel goed na hoe de proef van Charlotte en Carl verliep, en de proef van deze combinatie.
Zie je het verschil?
Electra63 schreef:Ailil, ieder zijn mening.
Ik wacht rustig de komende jaren af, of ik jou of Blur in de spotlights tegenkom, als ruiter of als trainer. Dat lijkt mij een kwestie van tijd, als ik jullie berichten zo lees.En als dat zover is, dan krijg je net als Adelinde applaus, omdat je als sporter het hoogste hebt bereikt.
burl schreef:Wat is beter? Ik zie nog steeds een scheef, continue naar rechts gesteld paard die nog al eens onregelmatig gaat.
Het kan mij nog niet blij maken.
normann_love schreef:Ailill schreef:Dat ben ik absoluut niet vergeten, maar denk nog eens heel goed na hoe de proef van Charlotte en Carl verliep, en de proef van deze combinatie.
Zie je het verschil?
als je het over de kur hebt, dan gingen die van alle 3 heel goed! maar ieder op een iets verschillende manier. ook tussen charlotte en carl zag ik nog verschil.
Ailill schreef:Electra63 schreef:Ailil, ieder zijn mening.
En weer probeer je een bepaald beeld van mij te schetsen, wat A. niet waar is en B. met een bepaald doel wat me totaal niet aanstaat.
Heel fijn dat je overal een smiley achter zet, maar je geeft nog steeds een signaal af. Nou zal ik me natuurlijk alles inbeelden, maar je hebt mij nog niet horen oordelen over andere mensen (buiten de combinatie waar dit topic over gaat).
burl schreef:Electra63 schreef:Ailil, ieder zijn mening.
Zoveel heb ik hier niet geschreven Electra. Waarom dan toch die belangstelling voor mij?burl schreef:Wat is beter? Ik zie nog steeds een scheef, continue naar rechts gesteld paard die nog al eens onregelmatig gaat.
Electra63 schreef:Ailill schreef:En weer probeer je een bepaald beeld van mij te schetsen, wat A. niet waar is en B. met een bepaald doel wat me totaal niet aanstaat.
Heel fijn dat je overal een smiley achter zet, maar je geeft nog steeds een signaal af. Nou zal ik me natuurlijk alles inbeelden, maar je hebt mij nog niet horen oordelen over andere mensen (buiten de combinatie waar dit topic over gaat).
Jee, wat ben jij snel op je teentjes getrapt? Hoe zou Adelinde zich wel niet voelen, als zij hier mee las?
Mousmous schreef:Maar goed, wie er ook nog aan de top komt, of helemaal niet aan de top, of in het grijze gebied daar tussen blijft rijden, altijd zullen er mensen commentaar hebben en je afbranden. Niemand zal het ooit voor iedereen goed kunnen doen.
burl schreef:[/quote]Wat is beter? Ik zie nog steeds een scheef, continue naar rechts gesteld paard die nog al eens onregelmatig gaat.
normann_love schreef:ja ik vind het juist goed dat niet iedereen het op dezelfde manier doet. en goed we weten nu dat je het niet eens bent met adelinde haar manier, maar goed ze is op het zelfde niveau als carl en charlotte! dus heeft het gewoon net zo goed gedaan als carl en charlotte
Electra63 schreef:Ik heb altijd belangstelling voor toptalenten. Zeker nadat jij in dat andere topic had geschreven, dat jij jouw paarden beter voor elkaar hebt, dan de nationale topruiters. Dat soort berichten blijven hangen.
Ailill schreef:normann_love schreef:ja ik vind het juist goed dat niet iedereen het op dezelfde manier doet. en goed we weten nu dat je het niet eens bent met adelinde haar manier, maar goed ze is op het zelfde niveau als carl en charlotte! dus heeft het gewoon net zo goed gedaan als carl en charlotte
Prima, blijf dat vooral vinden