Schockemöhle: “Alles dat verkeerd kon gaan, ging verkeerd”

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Schockemöhle: “Alles dat verkeerd kon gaan, ging verkeerd”

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:51

het had vermoedelijk wel gescheelt als Sjef in het begin al betrokken was geweest.
Waarschijnlijk had het dan beter gegaan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:54

geerke schreef:
het had vermoedelijk wel gescheelt als Sjef in het begin al betrokken was geweest.

Sjef traint ze al sinds begin van dit jaar, het heeft tot nu toe weinig zoden aan de dijk gezet.
Hij heeft nu een exclusief contract met Sjef, het positieve daarvan is dat Parzival niet meer met zijn mond open loopt :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:55

en jij denkt dat wat er allemaal fout is gegaan binnen een mum van tijd weer goed is?

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:57

Citaat:
Hij heeft nu een exclusief contract met Sjef
€ ? wat een verwende jongen :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:02

Michael1104 schreef:
Juut schreef:
Kom op, jij wilt beweren dat je echt alle grote uitspraken van team Rath hebt gemist? De grote persconferenties? De kledinglijn die er was nog voordat Rath met Totilas in de ring was verschenen? Onder welke steen heb jij geleefd? :') Naast dat een hele hoop Rath het licht in de ogen niet gunden alleen al vanwege de koop van Totilas, is met deze acties een hele hoop kwaad bloed gezet!

ik heb nergens gelezen dat ze wel even betere scores dan EG zouden behalen. Maar ik sta open voor interviews met het tegendeel.

Ik neem aan dat je de zoekfunctie zelf wel kan vinden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:08

Vreemd, dat geen van de mensen die beweerd dat Rath zei dat hij hoger zou scoren enz met links kan komen.. :+

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:12

Ayasha schreef:
Vreemd, dat geen van de mensen die beweerd dat Rath zei dat hij hoger zou scoren enz met links kan komen.. :+

Gewoon geen zin dingen voor te kauwen die heel makkelijk zelf te vinden zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:13

Of beseffen dat je interpretatie misschien af wijkt van wat er werkelijk staat. :+
Zoveel mogelijkheden... :+

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:14

Yep, dat zal het wezen. Die kledinglijn heb ik ook zelf verzonnen :j :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:15

rath heeft wel degelijk gezegd dat hij hoger wilde gaan scoren dan Edward, dat stond in zijn alle eerste reactie toen Totilas ook definitief was verkocht en ook de ruiter bekend werd.. er staat zo'n artikel hier op bokt zelfs.

maar goed, ik wil gewoon graag dat Totilas weer in de ring komt. Daar hoort hij gewoon. Ik vind Rath een prima ruiter, maar ook ik zou niet weten wat ik met zo'n goed paard zou moeten doen in eerste instantie.

dat is een beetje een vergelijkbaar voorbeeld bij mij (dan wel totaal geen hoog niveau zz) ik kwam van de manege en was nouja bijna pennymeisje af zegmaar en wilde meer. Toen kende mijn vader iemand en die had een fokmerrie staan die ik mocht rijden en die werd nog zz gereden dressuur. In het begin wilde het totaal niet lukken. Omdat ik gewoon niet wist hoe ik zo'n goed paard moest rijden. Ik kon haar niet eens rechtdoor rijden want dan ging ze al de travers enz doen.

Rath vind ik absoluut een vriendelijke ruiter en dan kan je over RollKur discuseren, maar als je hem in de ring ziet rijden vind ik het er erg fijn uit ziet. Dus ik kijk enorm uit als hij weer de ring in verschijnt. En ik weet bijna wel zeker dat als ie dan de ring in komt dat de meeste wel versteld zullen staan. Want hij eindigde zijn score met een onwijs goede score.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:18

Rollkur doet Gal ook dus dat zou 't peerd wel gewend moeten zijn. :j
Hij wilde proberen de scores verder te zetten -en als ik een 80% paard koop, is het ook niet met de intentie om me tevreden te stellen met 55%, als je zo makkelijk bent en zo weinig ambitie hebt, moet je zo'n paard niet kopen. :+ -. Maar hij heeft nooit beweerd beter te zijn of te gaan worden dan Gal bij mijn weten.

Tuihanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:55

ik hou het maar op de woorden van Ludger Beerbaum;

Totilas is een gewoon paard en geen wonderpaard. Het wonder gebeurde in holland met de perfecte symbiose tussen paard en ruiter.
Nu slechts een deel van het "wonder" in duitsland is verwacht ik niet dat het wonder nogmaals zal gebeuren.
Een vervolg zou alleen kunnen met een ruiter van zeer grote expertise en talent als Elisabeth Werth of anky van Grunsven zouden dit heel voorzichtig gezegd misschien kunnen.

ik kan het alleen maar eens zijn dat een symbiose als die met edward Gal een unieke combinatie was die zowel Edward als ook Totilas nooit meer mee zullen maken.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 15:12

O , ja Ludger Beerbaum is geen bokker :D geloof dat het iemand is die een beetje kan springen _/-\o_

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 15:15

Je bedoelt Isabel Werth??, Voor de rest kan ik alleen maar met je meegaan.

En voor degene die in de eindeloze stroom persberichten na de verkoop van Totilas en na iedere wanprestatie, niet kunnen vinden dat Rath dacht de prestaties zo niet te evenaren, dan wel er overheen te komen zou ik zeggen, wellicht een cursus niet selectief lezen gaan volgen, dan gaat het vast lukken, succes

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:37

In de media hebben ze wel gezegd gehoopt te hebben de successen van Edward op Totilas te kunnen hebben evenaren maar iemand's succes is gewoon niet te evenaren. Iemand's succes is een persoonlijk iets. Matthias zal nu toch zijn eigen successen moeten creeren. Een eerste succes zal zijn het behalen van een EK titel bijvoorbeeld. Of een heel seizoen lang mee kunnen doen. Wat Edward heeft bereikt, zal hij nooit kunnen bereiken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:35

sarabande schreef:
Je bedoelt Isabel Werth??, Voor de rest kan ik alleen maar met je meegaan.

En voor degene die in de eindeloze stroom persberichten na de verkoop van Totilas en na iedere wanprestatie, niet kunnen vinden dat Rath dacht de prestaties zo niet te evenaren, dan wel er overheen te komen zou ik zeggen, wellicht een cursus niet selectief lezen gaan volgen, dan gaat het vast lukken, succes

Ach Sarabande je geeft je goede raad altijd weg. Dat is lief maar je moet af en toe ook aan jezelf denken he.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 18:32

Zelf even zoekfunctie gebruiken is niet erg hoor. Al vind ik het best humor dat er volgehouden wordt dat er nooit acties van groot vertoon en uitspraken zijn geweest :')

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:58

sarabande schreef:
geerke schreef:

Sjef traint ze al sinds begin van dit jaar, het heeft tot nu toe weinig zoden aan de dijk gezet.

sinds enkele weken, is wat anders dan vanaf het begin van het jaar...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:03

Michael1104 schreef:

Hij traint ze al sinds begin van het jaar ging iedere donderdag met het vliegtuig van Eindhoven naar Frankfurt, ik begrijp dus niet wat je met jouw opmerking wilt zeggen

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:05

sarabande schreef:
Michael1104 schreef:

Hij traint ze al sinds begin van het jaar ging iedere donderdag met het vliegtuig van Eindhoven naar Frankfurt, ik begrijp dus niet wat je met jouw opmerking wilt zeggen[/quote

denk niet dat je alles moet geloven wat op internet staat, is niet goed voor een mens.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:15

Michael1104 schreef:
Hij traint ze al sinds begin van het jaar ging iedere donderdag met het vliegtuig van Eindhoven naar Frankfurt, ik begrijp dus niet wat je met jouw opmerking wilt zeggen[/quote

denk niet dat je alles moet geloven wat op internet staat, is niet goed voor een mens.

Dat staat juist niet op internet, dat is gewoon zo en veel mensen die klaarblijkelijk beter ingevoerd zijn dan jij weten dat, het is geen geheim meer.

Misschien moet jij niet alles geloven wat men aan de pers doorgeeft.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:20

Maar toen Sjef nog bondscoach was, mocht hij toch helemaal geen 'buitenlanders' ( voor bv de OS) trainen? Daar is genoeg ophef over geweest?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:24

Jannepauli schreef:
Maar toen Sjef nog bondscoach was, mocht hij toch helemaal geen 'buitenlanders' ( voor bv de OS) trainen? Daar is genoeg ophef over geweest?

Dat klopt dat kwam ook niet in de pers, maar het was publiek geheim en Sjef laat zich weinig voorschrijven.
Er zijn wel meer dingen rond Totilas die "iedereen" weet maar niet in de bladen stonden

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:29

Maar ik meen me toch goed te herinneren dat SJ in de pers mededeelde ( idem KNHS) dat er geen training zou zijn voor Rath/Totilas tot ná de OS?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:31

Er zijn mensen die geloven dat de wereld op 12 december vergaat omdat dat in de krant staat