Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:het had vermoedelijk wel gescheelt als Sjef in het begin al betrokken was geweest.
Waarschijnlijk had het dan beter gegaan.
Michael1104 schreef:Juut schreef:Kom op, jij wilt beweren dat je echt alle grote uitspraken van team Rath hebt gemist? De grote persconferenties? De kledinglijn die er was nog voordat Rath met Totilas in de ring was verschenen? Onder welke steen heb jij geleefd?Naast dat een hele hoop Rath het licht in de ogen niet gunden alleen al vanwege de koop van Totilas, is met deze acties een hele hoop kwaad bloed gezet!
ik heb nergens gelezen dat ze wel even betere scores dan EG zouden behalen. Maar ik sta open voor interviews met het tegendeel.

-. Maar hij heeft nooit beweerd beter te zijn of te gaan worden dan Gal bij mijn weten. sarabande schreef:Je bedoelt Isabel Werth??, Voor de rest kan ik alleen maar met je meegaan.
En voor degene die in de eindeloze stroom persberichten na de verkoop van Totilas en na iedere wanprestatie, niet kunnen vinden dat Rath dacht de prestaties zo niet te evenaren, dan wel er overheen te komen zou ik zeggen, wellicht een cursus niet selectief lezen gaan volgen, dan gaat het vast lukken, succes
sarabande schreef:geerke schreef:het had vermoedelijk wel gescheelt als Sjef in het begin al betrokken was geweest.
Waarschijnlijk had het dan beter gegaan.
Sjef traint ze al sinds begin van dit jaar, het heeft tot nu toe weinig zoden aan de dijk gezet.
sarabande schreef:Michael1104 schreef:sinds enkele weken, is wat anders dan vanaf het begin van het jaar...
Michael1104 schreef:Hij traint ze al sinds begin van het jaar ging iedere donderdag met het vliegtuig van Eindhoven naar Frankfurt, ik begrijp dus niet wat je met jouw opmerking wilt zeggen[/quote
denk niet dat je alles moet geloven wat op internet staat, is niet goed voor een mens.
Jannepauli schreef:Maar toen Sjef nog bondscoach was, mocht hij toch helemaal geen 'buitenlanders' ( voor bv de OS) trainen? Daar is genoeg ophef over geweest?