Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan61 schreef:Zal dan ook gebeuren want die onzin dat hier boven staat is toch maar alleen om van te kotsen ! Z'n mening geven oké, maar al dat "moest" en "zou" en "wat als" en "misschien" ! t zijn allemaal veronderstellingen en gissingen !
Ga er voor als je achter iets achter staat maar gis niet ! Ook in NL zijn er vorig jaar op de veulenveilingen veel teruggekocht door de verkopers. Daar hoor je niks van ! Weer zo typisch é !
Praat over mensen die je kent en over gang van zaken die je kent !
Daan61 schreef:ik heb gedaan wat mij werd gevraagd en eerlijk, ik zou het ook niet dulden. Dat jullie er mee overweg kunnen ! Nou ja oké jullie standpunt !
Discussie ? Veronderstellingen, gissingen..... komaan, kan je toch geen discussie noemen ! K begrijp niet dat er zo'n sites zijn !
Maar bon, oké, dooooooeeeeeeei ! I did my job !
Sky_As schreef:Daan61 schreef:Beste Newmom, als goede vriend van Christoph Wutti, zouden we willen vragen of u ONMIDDELIJK de foto van Totus en Christoph's naam zou willen verwijderen.
Het ganse gegeven wordt hier niet gebruikt zoals het Totus toekomt en we zouden het ook heel erg op prijs stellen moest u zich kenbaar willen maken.
Christoph heeft goede contacten met Dhr. Schockemöhle en wenst geen deel uit te maken van zulke discuties.
Verder zouden we, indien mogelijk, de moderatoren willen vragen, bij niet reactie van newmom dit op eigen initiatief te willen verwijderen.
Foto's plaatsen en namen vermelden zonder de echte persoon daarvan op de hoogte te brengen, dat KAN gewoon niet !
Dank bij voorbaat,
Daniel De Geest
Ik vind bovenstaande een beetje een vreemde reactie. Newmom zegt zelfs dat ze de veulens prachtig vind, en niks dan lof.
En indien u niet wenst dat foto's ergens gebruikt worden, is het misschien een idee om ervoor te zorgen dat er copyright op komt? zodat deze ook niet gekopieerd kunnen worden. Iedereen weet toch dat als ze foto's op internet zetten dat deze gebruikt kunnen worden. (ongeacht of het mag of niet, maar zolang er bronvermelding bij staat mag dit volgens mij (correct me if i'm wrong))
Maar ach, laten we hopen dat de moderators de foto's verwijderen en dat dit gezeur niet verder gaat.