Uthopia en Valegro mogelijk verkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Uthopia en Valegro mogelijk verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:28

Ik denk ook ergens niet dat dat werkt.. Als je de Nederlandse top ziet hebben ze veel grotere hulpen dan Carl en Charlotte. :+

mbkaatje

Re: Uthopia en Valegro mogelijk verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:31

Jahoor, daar gaan we weer. Alle nederlandse ruiters zijn slecht en Carl en Charlotte zijn geweldig.
Vergelijken heeft niet zo veel zin lijkt me.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:42

JIJ gaat weer. Ik niet. Ik zeg alleen iets wat vast te stellen is door de beelden die we gezien hebben.

Hoezo heeft vergelijken niet zo veel zin? Twee verschillende ruiters hebben ook een andere uitwerking op een paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:45

mbkaatje schreef:
Jahoor, daar gaan we weer. Alle nederlandse ruiters zijn slecht en Carl en Charlotte zijn geweldig.
Vergelijken heeft niet zo veel zin lijkt me.

Dat maak jij er van, dat zegt Air helemaal niet.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:48

sarabande schreef:
Kendra schreef:
Bijzonder trouwens dat iedereen ongeveer een jaar lang Shockemöhle en Rath heeft veroordeeld maar het nu zou toejuichen als een identieke actie andersom zou worden uitgevoerd....

Het is absoluut geen identieke actie, Gall was de ruiter maar niet de eigenaar die verkocht

Hester is ruiter en eigenaar Charlotte is zijn stal amazone en Hester heeft voor de spelen altijd aangegeven dat de paarden na de spelen verkocht zouden worden, daarnaast had hij ook gedacht dat hij met Uthopia hoger zou eindigen

Klopt, ik bedoel ook niet de verkoop, maar de aankoop - Shockemöhle en Rath zijn dan Glock en Gal :) .