Moet van 12 tot 5 werken.. Pff en precies de kurdag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet van 12 tot 5 werken.. Pff en precies de kurdag
Cayenne schreef:Oh ja, kunnen we aub niet weer commentaar leveren op hijgende paarden?![]()
Dat zijn echt gewoon de iets te goed afgestelde microfoons waardoor je het extra hoort. No horses have been harmed during the making of these Olympics
Annemiek80 schreef:dan ga ik er gewoon van uit dat 'die arabieren' London (het paard) kopen
die hebben ook genoeg over hun heengekregen
Lovely schreef:Cayenne schreef:Oh ja, kunnen we aub niet weer commentaar leveren op hijgende paarden?![]()
Dat zijn echt gewoon de iets te goed afgestelde microfoons waardoor je het extra hoort. No horses have been harmed during the making of these Olympics
En ook graag geen gejengel als er andere sporten op tv worden uitgezonden. De rest van NL heeft deze week al echt een OD paarden gehad.
astridastrid schreef:Cayenne schreef:Vandaag mag het allemaal hoor![]()
Patrik Kittel en Scandic zien we waarschijnlijk ook voor het laatst, evenals Carl Hester/Uthopia en Charlotte Dujardin/Valegro, dus...
Huh, ik heb denk onder een steen geleefd. Waar gaan Scandic heen?
moelly schreef:Cayenne schreef:
Of hij maakte een dealtje om London meteen mee te mogen nemen naar Duitsland?
Ja sorry, ik zie vandaag namelijk al voor me hoe Paul Schockemohle bij de entree/uitgang van het stadion staat met een soort paardenkoop-bingokaart en de voor verkoop beschikbare paarden meteen bij de uitgang aankoopt zodat hij aan het eind van de dag bingo heeft