Cayenne schreef:Klik hier voor startlijsten en uitslagen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muntdrop schreef:Pfff moeten juist nu die mensen hier vlakbij gaan boren of wat ze ook aan het doen zijn(super irritant geluid)

Boompje1985 schreef:muntdrop schreef:Pfff moeten juist nu die mensen hier vlakbij gaan boren of wat ze ook aan het doen zijn(super irritant geluid)
bij jou ook al? hier ook 2 huizen verder op heeft er een besloten om toch maar kunststof kozijnen te nemen en die is al bezig sinds half acht vanochtend.....(maar hier is het nooit rustig en uitslapen in het weekend vergeet het maar!)

Geryon schreef:Ibalia schreef:potverdorie, steeds als ik een antwoord wil plaatsen, moet ik opnieuw inloggen...
Starttijden ipv nummers zou ik ook wel handig vinden ivm werk en "stiekum" meekijken. Heb inmiddels nieuwe pc gekregen dus kijken moet nu weer lukken
Op je telefoon? Ik heb dat op mijn telefoon steeds...
Geryon schreef:Ibalia schreef:potverdorie, steeds als ik een antwoord wil plaatsen, moet ik opnieuw inloggen...
Starttijden ipv nummers zou ik ook wel handig vinden ivm werk en "stiekum" meekijken. Heb inmiddels nieuwe pc gekregen dus kijken moet nu weer lukken
Op je telefoon? Ik heb dat op mijn telefoon steeds...