Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Featherlight

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:11

Echt heel erg jammer, Ik had de combinatie graag in actie gezien!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:12

jammer,

Geen Olympische Spelen de komende 4 jaar, maar er zijn genoeg andere belangrijke wedstrijden waarin ze zichzelf weer in de kijker zouden kunnen rijden tussen de wereldtop. (EK 2013, WEG 2014, Wereld Beker wedstrijden...)

Maar inderdaad ook jammer dat Edward Gal de OS niet met hem heeft kunnen rijden. Dat was hun enige nog ontbrekende titel..

Ben benieuwd of ze bij Sjef gaan trainen ondanks de commotie en hoe ze het dan zullen doen...
Als je de Duitse Combi's ziet, zou je denken dat ze daar genoeg topinstructeurs hebben... Misschien is een binnenlandse overstap van trainer ook wel genoeg...

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:12

Lovely schreef:
Wat onwijs jammer!

Als Nederland nu nog geen Medaille kan halen is dat een grotere blamage dan het hele Totilas gebeuren. |(

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:22

jammer hoor, ik had 'm daar graag zien rijden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:35

Ayasha schreef:
Terug gaat ie niet, zoveel is zeker. Might as well start thinking positive and hope for the best. :)

Ach een glazen bol

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:38

sarabande schreef:
Ayasha schreef:
Terug gaat ie niet, zoveel is zeker. Might as well start thinking positive and hope for the best. :)

Ach een glazen bol

Heb je voor een schijntje bij de meeste kringloopwinkels. :j

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:41

-O- Zonde, ik had Totilas graag bij op de spelen gezien. Ik hoop toch echt dat we hem in de toekomst weer in de ring zullen zien, zonde om zo'n toppaard uit de sport te houden. :(:) Voor Rath.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:43

Balen voor hem zeg!

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:44

wat ontzettend sneu voor die jonge zeg :(:)
ondanks dat het misschien te vroeg voor ze was als combinatie denk ik wel dat ze hoog hadden geëindigd :j

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:50

Krijg nou wat! :oo :oo
Dit had ik ondanks alle pech en afmeldingen hiervoor helemaal niet verwacht!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:53

één voordeel, na de spelen kan sjef ze gaan helpen met instructie en hopelijk zien we dan toot snel weer terug in de ring, hopelijk in oude glorie

laat Mattias nu eerst maar herstellen en tot rust komen, toot uit de picture, rust voor de combi en na een half jaar zien we hopelijk een mooie combinatie in de ring verschijnen, eentje die er wel klaar voor is

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:05

Nou, alles wat tegen kan zitten zit ook wel tegen. Jammer dit paard hoort in Londen. Jammer maar helaas.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:15

spatter schreef:
één voordeel, na de spelen kan sjef ze gaan helpen met instructie en hopelijk zien we dan toot snel weer terug in de ring, hopelijk in oude glorie

laat Mattias nu eerst maar herstellen en tot rust komen, toot uit de picture, rust voor de combi en na een half jaar zien we hopelijk een mooie combinatie in de ring verschijnen, eentje die er wel klaar voor is

Sjef helpt ze al een hele tijd, en dat heeft dus kennelijk ook niet geholpen buiten dat de Duitse dierenbescherming daar woedend over is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:17

ceasario schreef:
Lovely schreef:
Wat onwijs jammer!

Als Nederland nu nog geen Medaille kan halen is dat een grotere blamage dan het hele Totilas gebeuren. |(

Haha, jij ziet het al helemaal voor je ;). De Duitse ploeg rijdt in eigen huis wel klinkende cijfers, dat kunnen we van de Hollanders (behalve dan Parzival) helaas niet zeggen.

Het goede nieuws blijft dan dat MAR tenminste nog gekust heeft en zo die pfeiffer heeft opgepakt. Tenminste, in mijn tijd kreeg je dat op die manier O:) .

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:20

Jee sommige reacties zijn om van te walgen, verzinnen van ziekte, nog steeds die negativiteit, totilas die nooit meer de ring in zou komen,....
Wees nu even realistisch, ze hebben dat paard gekocht met het oog op de OS, dus gaan ze hem nu niet in een keer eruit trekken. Er is een hoop druk op die jongen gekomen door mensen met dit soort reacties, doodzonde, en dit eist vroeg of laat zn tol. Waarom zou dat paard nooit meer in de ring komen, dikke onzin als je het mij vraagt.
Maar goed heel erg zonde dat hij niet naar de OS kan, zal ie wel van balen, aan de andere kant is deze combinatie nog niet helemaal klaar voor de spelen denk ik, ze moeten eerst nog even samen een balans zien te vinden. Het is een rotziekte, zeker als hij flink toeslaat, kan een tijd duren voor je er bovenop bent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:36

sarabande schreef:
spatter schreef:

Sjef helpt ze al een hele tijd, en dat heeft dus kennelijk ook niet geholpen buiten dat de Duitse dierenbescherming daar woedend over is

Jij staat er op zo'n moment bij, veronderstel ik?
Of bij de kringloop langs geweest inmiddels?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:37

jesito schreef:
Zeg ik dat de diagnose verzonnen is, maar er is wel altijd wat.
Toot komt nooit meer in de ring.

zoals ik meerdere keren zei die zien we nooit meer terrruuggg...
en wat zal toot nog opbrengen qua dekkingen?? ze dekgeld zal wel steeds meer gaan dalen nu hij niet uitgebracht word lijkt mij...
straks word het een gewone standaart rijpaard ...

ik vind ook dat er bij iedere belangrijke wedstrijd wel iets is...dan is t dit en dan is t zo....tjah ik vind t net 1 grote grap ...
vind t sneu voor toot

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:49

Lovely schreef:
[De Duitse ploeg rijdt in eigen huis wel klinkende cijfers, dat kunnen we van de Hollanders (behalve dan Parzival) helaas niet zeggen.

Vanavond zag je weer een overspannen Ned. coach. Ehrens gooit de handdoek in de ring en laat van Vleuten niet meer starten.. :(:)

http://www.chioaachen.de/en/starterlist ... ePage=true

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:51

Jammer, maar ergens geen verrassing.
De ziekte van pheiffer is zeker geen ziekte om te onderschatten. Dat heb ik meerdere malen gezien bij mij in de familie.

Wel onwijs jammer voor zowel Totilas áls voor Matthias.

Hans Peter Minderhoud twiiterde dit zojuist;
Just watched Edward's and Totilas WR freestyle from Olympia 2009 and wished i could turn back the time!

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:53

ceasario schreef:
Lovely schreef:
[De Duitse ploeg rijdt in eigen huis wel klinkende cijfers, dat kunnen we van de Hollanders (behalve dan Parzival) helaas niet zeggen.

Vanavond zag je weer een overspannen Ned. coach. Ehrens gooit de handdoek in de ring en laat van Vleuten niet meer starten.. :(:)

http://www.chioaachen.de/en/starterlist ... ePage=true

Verdi heeft zich verstapt op het voorterrein en loopt kreupel

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:55

Vera1908 schreef:
[

Goed dat het geen TOTILAS is..Nu moeten we het "geloven" zeker. :+

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:56

Vera1908 schreef:
Just watched Edward's and Totilas WR freestyle from Olympia 2009 and wished i could turn back the time!

;(

Ik vind het erg vervelend voor MAR dat hij Pfeiffer heeft, het zit hem ook altijd tegen.. maar ook ik vraag me af of we Totilas überhaupt nog eens in actie gaat zien.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:02

Misschien een zegen voor MAR, nu heeft hij 4 jaar om een echte combinatie te worden en hopelijk is de druk er op deze manier ook wat vanaf. Je kan stellen dat hij erom vroeg toen hij Toot besloot te gaan rijden, maar er is de laatste tijd ontzettend veel druk op de jonge combinatie gelegd, en blijkbaar is dat voor hem toch teveel. En al die negativiteit gun ik in ieder geval niemand. Lekker gaan trainen en hopelijk zien we hem op de volgende wedstrijd weer een fijne kur neerzetten.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:04

Vera1908 schreef:

Dat ligt niet aan Totilas maar aan de heren zelf..Zij kiezen hun "broodheren" cq Herrin.. :(:)

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:05

ceasario schreef:
Vera1908 schreef:
[

Goed dat het geen TOTILAS is..Nu moeten we het "geloven" zeker. :+

Nou, sorry hoor. Ik geef alleen maar even de info door die zojuist op internet is gekomen..