Vraagtekens rond Parzival

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 16:40

mylittlejoy schreef:
Ailill schreef:
Daar heb je een goed punt, dat weten we over 2 maanden :) Of ze echt gaan toppen blijft de vraag, maar lukt het niet in London dan wel in 2016.

Maar dan vergeet je in mijn optiek de nieuwe combinaties die Nederland heeft. Voor Nederland komen deze Spelen eigenlijk ook te vroeg. Nu al denken te weten wie er in 2016 gaat vlammen is koffiedik kijken. Tuurlijk, Charlotte is dan beter, maar ook Imke (Toots), Edward (Romanov en Undercover), HP (Tango, wellicht Donna Silver), Anky (Upido) en niet te vergeten Patrick (Uzzo). Daarnaast is Adelinde dan wellicht weer op topniveau met een Tiara of Zephyr.

Als we zo gaan discussieren kan ik je nog wel 20 namen geven (daar begon deze discussie ook mee), zullen we het erop dat jullie vinden dat mevrouw Cornelissen wel goed kan rijden en dat Parzival een geweldig paard is en dat ik van mening ben dat er betere combinatie's bestaan?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 16:44

Ailill schreef:
Voor zover ik weet ken jij mijn naam helemaal niet ;)

Ik keek in jouw profiel en ik heb een fotografisch geheugen en ik heb je toch echt nooit gezien ;)

Maar inmiddels hebben wij gemaild en zijn we het redelijk met elkaar eens. ;) :D

Ik ga wat nuttigs doen, tot laters!!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 16:54

Electra63 schreef:
Ailill schreef:
Voor zover ik weet ken jij mijn naam helemaal niet ;)

Ik keek in jouw profiel en ik heb een fotografisch geheugen en ik heb je toch echt nooit gezien ;)

Maar inmiddels hebben wij gemaild en zijn we het redelijk met elkaar eens. ;) :D

Ik ga wat nuttigs doen, tot laters!!

Ik wilde net terug mailen dat het zomaar mogelijk is dat wij elkaar wel 'kennen'. Ik kom er via pb op terug, nu inderdaad eerst nog even aan het werk :)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:50

Ailill schreef:
Ik heb ook zeer veel respect voor Anky, zeker voor haar prestatie's. Haar manier van rijden is en zal alleen nooit mijn manier worden.

Dit lijkt mij een heel wijs standpunt...

Mocht je ooit in de buurt van haar schaduw komen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:15

HolyPope schreef:
Ailill schreef:
Ik heb ook zeer veel respect voor Anky, zeker voor haar prestatie's. Haar manier van rijden is en zal alleen nooit mijn manier worden.

Dit lijkt mij een heel wijs standpunt...

Mocht je ooit in de buurt van haar schaduw komen.

Dank je wel :)

Kan het niet laten te vermelden dat ik niet in de buurt van iemands schaduw hoef te komen, ik volg liever mijn eigen pad.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:43

Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het dringende verzoek om met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 10:50

FriesWytske schreef:
Inderdaad, swatch. De telegraaf staat nu niet echt bekend om de waarheid te vertellen.

BOKT wel ? :(:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:28

ceasario schreef:
FriesWytske schreef:
Inderdaad, swatch. De telegraaf staat nu niet echt bekend om de waarheid te vertellen.

BOKT wel ? :(:)

Nee, Bokt is niveau Penny, leuk tijdverdrijf :D