Een 6,9 voor Jack Sparrow in A-proef

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: Een 6,9 voor Jack Sparrow in A-proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 20:15

Haha ik vind hem er werkelijk niks van weg hebben op kleur na ;). JS is ook aardig paard maar op heel andere manier als totilas.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:16

colette_007 schreef:
Haha ik vind hem er werkelijk niks van weg hebben op kleur na ;). JS is ook aardig paard maar op heel andere manier als totilas.

Nee maar bij iedere zwarte hengst (neem als voorbeeld Bretton Woods, Desperados van Kristine Sprehe en Voice) wordt geroepen dat het net Totilas is.. _O-

TAVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:59

colette_007 schreef:
Tava mbt zelden hoger dan 8 is behoorlijk onzin JS had namelijk 8,5 en 9 voor 2 onderdelene alleen 3/4x 6 voor stap souplesse etc.

Maar we hebben het hier over het eindcijfer en niet over het onderdelen cijfer, die cijfers krijg je dus bij een Reitpferdeprüfung voor jonge paarden en niet bij een gewone A. Mijn zus zegt zelfs in de L die die had moeten rijden is het zeldzaam een cijfer te krijgen die hoger dan een 8 is. Zij maakt dat maar heel zelden mee. Jullie moeten wel weten waar je over praat voordat je een oordeel kan geven.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:26

Ach, wat kan dat schelen als hij een A-proef niet wint en straks wel in de GP hoge ogen scoort? Het is nog een jong paard die nog veel spanning heeft. Bonfire heeft zelfs Olympisch GOUD gewonnen met een slechte stap! Ben het er wel mee eens dat ik de totaalscore laag vind als hij zulke hoge punten voor draf en galop krijgt. Ik vind Jack een paard met een gouden randje...die komt er wel!! En als hij niet goed genoeg is voor de dekdienst (beter voor zijn sportcarriere!) dan komt dat later wel als hij prijzen gaat winnen!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:39

TAVA schreef:
colette_007 schreef:
Tava mbt zelden hoger dan 8 is behoorlijk onzin JS had namelijk 8,5 en 9 voor 2 onderdelene alleen 3/4x 6 voor stap souplesse etc.

Maar we hebben het hier over het eindcijfer en niet over het onderdelen cijfer, die cijfers krijg je dus bij een Reitpferdeprüfung voor jonge paarden en niet bij een gewone A. Mijn zus zegt zelfs in de L die die had moeten rijden is het zeldzaam een cijfer te krijgen die hoger dan een 8 is. Zij maakt dat maar heel zelden mee. Jullie moeten wel weten waar je over praat voordat je een oordeel kan geven.

Je doet bijna alsof die A proefjes ultra geheime valkuilen hebben waar door hij geen 8 kon rijden... Het is een olympisch ruiter for crying out loud... Die moet toch wel leuker kunnen scoren dan 6.9

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:51

Eén dingetje... Edward is geen Olympische ruiter hoor... Het is een hele goede ruiter, en een grand prix ruiter, en winnaar van de wereldruiterspelen.
Maar hij heeft nog nooit een OS gereden. In tegenstelling tot zijn partner, Hans Peter ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:31

Janine1990 schreef:
Eén dingetje... Edward is geen Olympische ruiter hoor... Het is een hele goede ruiter, en een grand prix ruiter, en winnaar van de wereldruiterspelen.
Maar hij heeft nog nooit een OS gereden. In tegenstelling tot zijn partner, Hans Peter ;)

Hij was als reserve mee toch?
Alsnog wordt hij internationaal de hemel in geprezen om zijn rijkunsten. Dan behoord een A proefje geen probleem te zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:42

Nee hoor, in 2008 was Adelinde reserve, in 2004 had hij een plek maar raakte Lingh geblesseerd.

Lola96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 11:25

Het beest is 4 jaar, staat hoog in het werk en dekt daarnaast ook nog eens volop.

Mag hij een keer een slechte dag hebben?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:20

Lola96 schreef:
Het beest is 4 jaar, staat hoog in het werk en dekt daarnaast ook nog eens volop.

Mag hij een keer een slechte dag hebben?

Andere paarden mogen dat niet zonder hopen commentaar dus... :+

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:02

Hmm, is dat bevorderlijk fokken met paarden met een slechte stap (als dat tenminste echt zo is), ik vind de stap onder geschoven kindje en ik wil alleen maar met een paard fokken die 3 goede gangen heeft anders niet behalve dan een super karakter moet het ook hebben. Als hij dit niet heeft of (nog)niet kan laten zien. Wil ik er niet mee fokken. Ik lever liever in op de schoonheid dan op goede gangen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 14:12

Ik zie net dat hij zich geplaatst heeft voor het Bundeschampionat, nu alleen onder Marieke van der Putten.. Apart.