Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doerak27 schreef:creatas:
klopt ik ben de eigenaar van doerakje, wij hebben hier aan veel mensen al gevraagt of er opgelet kan worden en zo spoedig mogelijk als ik woning heb met weide dat me merrie naar huis kan komen want ik slaap nu nie zo goed meer ik heb nog 9 ganzen lopen en dat loopt samen met elkaar nu en niemand ken niet zomaar de dam meer op want nu hebben ze beschikking over de gehele weiland zelfs mij nemen ze nog te grazen ook omdat er 1 op het nest zit dus ze zijn nog eens extra waaks. 1 gans hebben ze ook over een hekwerk gegooit waar hij nooit overheen kon alleen (me ganzen kennen namelijk niet vliegen) en hekken zijn 1.20 hoog.
Negerzoen schreef:Wat leven we toch ook af en toe in een vreselijke wereld.wat een zieke geest hebben dat soort mensen..
Alleen snap ik een ding niet. Ze hebben hem in laten slapen en dachten dat het niet goed met 'm ging omdat hij gewoon al oud was. Vervolgens vinden ze overal bloed. Lijkt me dat de pony zelf dan ook duidelijke wonden zou moeten hebben? Of dat ze in ieder geval iets van bloed op de pony hadden moeten zien?