Glossy over paarden op komst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke titel spreekt jou het meest aan?

Paardengeluk
66 (4%)
Paardig
30 (2%)
Happy Horses
86 (5%)
Paard en passie
1091 (75%)
Paard
127 (8%)
Houden van paarden
51 (3%)

Totaal aantal stemmen: 1451

patjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:21

misschien is passie voor paarden leuker dan paard en passie..
Verder vind ik geen van de namen echt leuk..

ylva538

Re: Glossy over paarden op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:23

Ik sluit met aan bij patjuh87 ik vind ook geen van de namen leuk maar passie voor paarden is wel leuk ja!!!!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:57

patjuh87 schreef:
misschien is passie voor paarden leuker dan paard en passie..
Verder vind ik geen van de namen echt leuk..

is al zo'n 3x (als het niet meer is) voorgesteld. ;) heeft op dit moment nog wel de meeste stemmen. :D

mvdberg88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:48

Ik heb gekozen voor Happy Horses omdat zij het in het blad vooral willen hebben over Paardenwelzijn.
Ben benieuwd. Hopelijk ook wat aandacht voor het couperen van staarten van trekpaarden :( terwijl daar al een verbod op is sinds 2001 en hun verschrikkelijke been probleem CPL waar geen actief fokbeleid op wordt gezet.

LevendeHave

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:36

En de titel van de glossy wordt......PAARD

Bokkers hebben op bokt.nl een duidelijke voorkeur uitgesproken voor de titel van de glossy over paardenwelzijn, die op 4 oktober verschijnt: Paard en passie kreeg 75 % van de stemmen. De redactie van de glossy heeft uiteindelijk gekozen voor PAARD. Met als ondertitel & welzijn. Een beetje eigenwijs is de redactie dus wel, maar dat heeft een reden. Passie, zo is na uitvoerig beraad vastgesteld, zegt vooral iets over de eigenaar en niet over de toestand waarin het paard zich bevindt. En daar gaat het in de glossy toch vooral om. Bovendien leidt passie niet automatisch tot meer welzijn. Vandaar dus PAARD & welzijn, iets neutraler en misschien wel wat saaier dan Paard en passie, maar wel erg duidelijk, vindt de redactie.

Bokkers worden in elk geval hartelijk bedankt voor hun respons. De redactie zal de inhoudelijke reacties ter harte nemen.
Om misverstanden uit de weg te ruimen: PAARD & welzijn verschijnt op 4 oktober in een oplage van 50.000 en zal gratis worden verspreid via de winkels van Welkoop/Broerenbond. Het wordt een inspirerend bewaarexemplaar voor iedereen die werk wil maken van een duurzame en paardvriendelijke paardenhouderij. De redactie zal de Bokkers zeer binnenkort weer om hun medewerking vragen met de actie KOM IN DE GLOSSY.