Zucht.. jij leest echt alleen wat je wilt lezen he.. Daarbij een fiets is geen vluchtdier wat kan schrikken.
Ben zelf vaak zat geconfronteerd met paardenpoep op de fiets of met een rolstoel , maar het is alles behalve glad hoor.. Je kunt wel cynisch en sarcastisch gaan lopen doen, het siert je alleen niet..Fietsers hoeven helemaal niet iemand mee te nemen om het weg te halen, fietsers kunnen bij die ene keer paardenpoep wat er ligt (omdat iemand het niet op heeft KUNNEN ruimen) er gewoon even omheen rijden

Dan is er ook geen probleem hoor..
volgens mij voel jij je wel erg aangesproken of niet?
of zie jij toevallig in jou blindheid die knipoog niet?
ik kan ook wel aan zuchten, nee een fiets is geen vluchtdier, maar het kind wat erop zit is wel erg onvoorspelbaar......
en net nog 3 grote hopen poep achter elkaar nou met die miezerregen van afgelopen 2 dagen eccht wel glad hoor.
deze hopen wordt ik wel schijtziek van, LEES deze worden veroorzaakt door buurpaarden die aan de overkant van de weg naar de weides gebracht worden zo`n 300 m lopen over hetfietspad of berm.
oke als je met 2 paarden aan een hand loopt kun je het niet wegschoppen. MAAR de terugweg loop je alleen zonder paard. naar mijn idee schop je het dan zo even weg. Maar makklijker is natuurlijk om er over heen te stappen.....Dat is de mentaliteit waar ik ziek van wordt, en die mentaliteit proef ik hier ook bij meerdere schrijvers. dat hoef JIJ niet te doen, Maar je reageert wel heftig.
ja ik ook, Want ik heb dus wel meerdere fietsers hier uit zien glijden. ik ben zelf ook wel eens al slingerend door de poep gereden en met moeite mijn stuur vast houdend. ennet wat ik de hele tijd al roep...
ja soms is het zo dat iemand poep laat liggen omdat er een ECHTE reden voor is, Maar meestal is het gemakzucht, en het niet nodig vinden.
en juist dat laatste proef ik in dit topic heel erg. ZUCHT
======================
*einde mislukte quote