Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kijk nou eens naar de foto's, zien jullie geen overeenkomst??
Een touwtje maakt littekens maar bitten die verkeerd gebruikt worden ook, alleen binnenmonds maar ach wat je niet ziet is er ook niet, toch???
Laten we vooral de feiten niet onder ogen komen......
www.natural-difference.nl
Savvy is knowing something by heart, until it becomes second nature.
stef schreef:Riarg: en waarom moet alles met rijkunst te maken hebben dan? Of wou jij op een mini gaan zitten?
buitenlust schreef:Heb niet naar de foto's gekeken. Ik dacht dat het misschien om een spaanse-ruiter ging? Ik weet dat dat in nederland ook wel eens gebruikt wordt om een paard zo'n 2 uur per dag er mee op stal te zetten. In die tijd af en toe een voertje geven om nog verder met de kin op de borst te gaan, zodat het een "prettige" ervaring is.
Gekkenwerk!
Is dit ook zoiets, waar op de schoft/longeersingel een staaf van 30 cm. zit waar een bijzet hoog opgebonden wordt?
Mindim schreef:stef schreef:Riarg: en waarom moet alles met rijkunst te maken hebben dan? Of wou jij op een mini gaan zitten?
Daarom wordt het toch gedaan of weet jij een andere reden, als zo'n dier niet op moet vallen doen ze het niet hoor. Dus een gemiddeld HTK paard zie je hier niet mee.
Show, rijkunst, menkunst, you name it.
setteke schreef:SaskiaKa schreef:Setteke: is daar ooit iemand PLAATSELIJK van afgevallen?
Dat zeg ik toch niet, soms heersen er oude gewoontes en gebruiken, die zgn een doel hebben. En dat is plaatselijk afvallen voor sommige mensen.