Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJane schreef:Nou petje af voor het doorzettingsvermogen? Het gaat hier over heel veel geld. En dan kun je niet zomaar tegen je moeder zeggen: mam ik vind het niks meer.
_San87_ schreef:_Zsazsa_ schreef:Ja hij doet zijn oefeningen, nee ik vind het er niet uitzien. Zo gespannen, zo kort, zo niet spontaan.
Waar is de toot die met losse teugel en oortjes naar voren het applaus in ontvangst nam?
Aan het eind van het filmpje.
_San87_ schreef:_Zsazsa_ schreef:Ja hij doet zijn oefeningen, nee ik vind het er niet uitzien. Zo gespannen, zo kort, zo niet spontaan.
Waar is de toot die met losse teugel en oortjes naar voren het applaus in ontvangst nam?
_Zsazsa_ schreef:_San87_ schreef:
Ja ik moet bekennen dat ik het niet helemaal heb afgekeken. Omdat ik er gewoon niets meer aan vind. Maar ik bedoelde meer tussen het rijden door het applaus, dat hij daar nu zo schieterig van werd. Dat was eerst niet. Zal wel door de spanning komen denk ik...
Jannepauli schreef:_San87_ schreef:
.. plus een MR die schrikt als-ie denkt dat Toot er vandoor gaat en naar de teugels grijpt.. hè hè
manex schreef:Dit filmpje ziet er inderdaad al stukken beter uit. Maar wat ik nou zo raar vind is dat een paard met zoveel wedstrijdervaring schrikt van het kleine beetje applaus dat tussendoor klinkt. Je zou toch denken dat hij
daar zo langzamerhand aan gewend zou zijn.
Misschien ook nog maar eens een beetje aan schriktraining doen? Wie weet geeft dat zelfs meer ontspanning tijdens de hele proef, bij ruiter en paard.
Peanutbutter schreef:Tsja .. ik doe het hem niet na, maar het hele spectaculaire is er af !!
Wel fijn voor MAR dat het stukken beter is gegaan ..
Kan me voorstellen dat hij zich er ook flink klote over gevoeld heeft en hij weet dat vooral de NL ers zich over smullen bij een fiasco.