Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:42

sunday schreef:
En om alle penny's terug op de grond te krijgen.
Wat jullie nu over dromen, spijtig maar helaas het gaat niet gebeuren.
Toot en Gal gaan geen combinatie meer zijn.

Bwa..kan je als Nederlandse ruiter uitkomen met een paard in Duitse eigendom? Zo ja dan zie ik het nog wel gebeuren. Geld boven alles, PS zit niet te wachten op een devaluatie van zijn investering. Het zal hem een zorg zijn wie zijn paard in de top van de gevraagde dekhengsten houdt toch?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:43

Supervet!!!!
Hoop dat het wat wordt...

Edje en Toot weer samen, dat zou toch wat zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:44

manic schreef:
Gelukkig hebben die geen fietsen van ons gejat in de oorlog :D

Overigens kan meneer Glock 1 ding heel goed, wat team Rath heel slecht kan en dat is met de media spelen. Hulde! De nieuwe media is voor veel mensen toch echt nog een heel groot raadsel. Maar goed, als je in wapens je geld verdient moet je dat wel kunnen natuurlijk.

Maar voor Glock zal dit ook een investering zijn, net als dat het dat was voor Moorlans Investments. Dat betekent dus dat er ook weer een moment kan komen dat meneer Glock opbrengst wil zien.

PinkPrincess

ik hoop het heeel erg !! en ze zullen toch wel een uitzondering maken als Edward en Totilas samen zich voorstellen als duo op de olympishe spelen :+

Miepie77

Snap niet zo goed waarom een aantal dit nu belachelijk maken, dit is geen pennyverhaal, paard is goed met EG, paard is daar weggehaald en doet het met zn nieuwe ruiter niet zo goed meer, dat zijn gewoon feiten, dus als het paard dan misschien terug kan komen is dat toch super.
Sommige mensen moeten niet zo galbakken, als je niets zinnigs kan zeggen zeg dan niets.

Laurabram

En toch vraag ik me op de één of andere manier dan af of hij er zo weer op zou kunnen wegrijden.
Paard is toch 1 1/2 jaar weggeweest en door een ander gereden/getraind. Zal best weer even wat tijd overheen gaan om de knopjes weer naar zijn hand te zetten. Of zal een paard dit onthouden?

Vanillia

*\o/* Ben heel benieuwd of dit gaat lukken!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:45

Bandida schreef:
gliss schreef:
Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is.

Uit de fokkerij is dat ongetwijfeld wel te halen, anders had PS hem niet gekocht. Denk wel dat die dat eerst even doorgerekend heeft ;)
Ik denk verder ook dat de eigenaar er niet zo mee zit wie hem rijdt in de sport, zo lang zijn waarde als dekhengst maar blijft wat ze was bij de aankoop. Dus verbazend is het niet dat deze geruchten opduiken na zo'n blijkbaar teleurstellende presentatie op een hengstenshow.

Natuurlijk blijven zijn prestaties bestaan. Paard presteert internationaal. Maar wij mensen zijn erg door de media te beïnvloeden. Ik vermoed, dat het dekgeld wel naar beneden zal gaan indien er niet op de top van het paard z'n kunnen gepresteerd wordt en er vaak sprake is van blessures ed. Er valt natuurlijk over te twisten, maar dit is mijn opinie (al kan ik me aan de andere kant ook vinden in die van jou Bandida).

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:45

Lovely schreef:
Maar voor Glock zal dit ook een investering zijn, net als dat het dat was voor Moorlans Investments. Dat betekent dus dat er ook weer een moment kan komen dat meneer Glock opbrengst wil zien.

Daar kan je al gelijk 'zal komen' van maken, niemand investeert in zoiets om dan aan liefdadigheid te gaan doen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:46

ik geloof niet dat dit echt zal gebeuren, maar als het waar zou zijn.....

setteke

De enige kans om Totilas als dekhengst nog te promoten is om hem weer onder Gal aan de start te laten komen.

Ayasha
Blogger

Laurabram schreef:
En toch vraag ik me op de één of andere manier dan af of hij er zo weer op zou kunnen wegrijden.
Paard is toch 1 1/2 jaar weggeweest en door een ander gereden/getraind. Zal best weer even wat tijd overheen gaan om de knopjes weer naar zijn hand te zetten. Of zal een paard dit onthouden?

Maakt niet uit, als toot onder Gal stom doet, is dat toch Rath zijn schuld dus wat heeft Gal te verliezen?

Anoniem

Laurabram schreef:

Tja, of EG hem dan zelf nog na kan rijden :D.

Miepie77

PinkPrincess schreef:
ik hoop het heeel erg !! en ze zullen toch wel een uitzondering maken als Edward en Totilas samen zich voorstellen als duo op de olympishe spelen :+

Is veels te snel, EG moet eerst gaan herstellen wat MAR verreden heeft

Anoniem

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:48

Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren, volgens mij geeft die Shockemoller echt neit zomaar toe.

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:49

Hmm het begint wel een beetje op Black Beauty the movie te lijken. /3
De kans is natuurlijk wel heel klein dat het zal gebeuren.. Totilas terug naar edward.
PS zal totilas vast niet zomaar verkopen..
Eer,.. Dekgeld.
Der zal een bestje investering moeten komen om Tot. terug te halen naar Nederland
PS verkoopt hem echt niet voor minder dan waar hij hem voor gekocht heeft.

Ik stel voor.... Iedereen op bokt € 1,= :)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:49

Joolien schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren, volgens mij geeft die Shockemoller echt neit zomaar toe.

Mensen doen gekke dingen voor geld hoor, kijk maar naar Cees Visser :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:51

Vala schreef:
Joolien schreef:

Mensen doen gekke dingen voor geld hoor, kijk maar naar Cees Visser :+ .

Die deed helemaal niks geks.

JoyCiej007

Een sprankje hoop..................................

Als het toch eens zou lukken mensen, dat zou toch fantástisch zijn?! *\o/*
En idd de stunt v/d eeuw, want daarmee haalt Duitsland zichzelf écht helemaal naar beneden..........

manic

Overigens lijken al deze berichten zich te baseren op het artikel op de Oostenrijkse site, waar behoorlijke feitelijke fouten instaant. Voornamelijk dat Gal zich in 2012 de OS als doel stelt. Als ik het goed begrepen hebt is dat helemaal niet meer mogelijk, omdat de combinatie niet al voor 1/1/2012 bestond... Of ligt dat toch anders?

Ik krijg een beetje Televaag gevoel bij die site namelijk.

Overigens gun ik het Ed wel hoor... ik zie het alleen nog niet zo gebeuren. Zo wel, nou dan mag de Penny forst betalen voor de "verhaalrechten" gok ik zo :D

cp112

angelique19 schreef:
Hmm het begint wel een beetje op Black Beauty the movie te lijken. /3
De kans is natuurlijk wel heel klein dat het zal gebeuren.. Totilas terug naar edward.
PS zal totilas vast niet zomaar verkopen..
Eer,.. Dekgeld.
Der zal een bestje investering moeten komen om Tot. terug te halen naar Nederland
PS verkoopt hem echt niet voor minder dan waar hij hem voor gekocht heeft.

Ik stel voor.... Iedereen op bokt € 1,= :)

Ja en dan hebben we 186.589 euro :+

Jeeej, nog maar 9.813.411 te gaan :P

Bijinn

Lovely heeft wel een punt, maar ik denk dat we ook moeten bedenken dat Edward niet altijd de makkelijkste paarden onder zijn kont heeft gehad, zoals Sisther. Daar moet je veel tijd insteken. Met Totilas was er gewoon die unieke klik.

Ik denk dat Schockemoller wel serieus na zal denken over verkoop: het blijft een handelaar en Totilas is al een keer geblesseerd geweest. Geld krijgt geen koliek. Totilas zal zeker niet meer waard zijn geworden, maar het kan zijn dat er emoties bij de verkoop mee zullen spelen en dan kan de prijs toch nog aardig oplopen. Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:52

manic schreef:
Overigens lijken al deze berichten zich te baseren op het artikel op de Oostenrijkse site, waar behoorlijke feitelijke fouten instaant. Voornamelijk dat Gal zich in 2012 de OS als doel stelt. Als ik het goed begrepen hebt is dat helemaal niet meer mogelijk, omdat de combinatie niet al voor 1/1/2012 bestond... Of ligt dat toch anders?

Ik krijg een beetje Televaag gevoel bij die site namelijk.

Overigens gun ik het Ed wel hoor... ik zie het alleen nog niet zo gebeuren. Zo wel, nou dan mag de Penny forst betalen voor de "verhaalrechten" gok ik zo :D

Wellicht kunnen ze bij Tempo of Kleenex een Totilas lijn beginnen? En bij Tena, Always en Libresse ook meteen maar.

Angeline1990

PinkPrincess schreef:

Totilas zal dan niet mee doen aan de OS staat ook ergens in het verhaal.

Jaime_

Ik hoop het, maar ik heb er een hard hoofd in..
Eerst zien, dan geloven..