gohya schreef:Ja Kimberly is als laatste achter gebleven,maar ook daar zullen ze wel een goed plekje voor hebben gevonden. Puck is zo'n schattig beestje om te zien!
Om te zien wel. In de omgang iets minder. Maar het gaat steeds beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:SBS staat ook bekend als Drama/Sensatie/Leedvermaak zender.
Ook maken ze van een mug een olifant en zijn ze net hetzelfde als de Story en Weekend [rodelbladen].
Als je alles gelooft wat de media schrijft? tja dan heb je je oordeel snel klaar.Makkelijk is dat voor oordelen terwijl je het hele verhaal niet eens kent.En als er iemand een beetje opkomt voor een ander ben je meteen 'een van hun'.
isaja schreef:Wat een klinkklare onzin is dit allemaal...........ik ken ze persoonlijk.
En ja er loopt een onderzoek maar daar wil ik niet over uitwijden want dit onderzoek is nog gaande, ze zijn niet met de noorderzon vertrokken en ze worden helemaal niet gezocht door de politie snap niet hoe deze informatie zomaar verspreidt kan worden en vindt het echt kwetsend voor deze mensen.
Wat ik kan vertellen is:
Alle andere dieren zijn zo fijn opgevangen en dat heeft geen 2 dagen geduurd deze mensen hebben 2 weken zich het zweet uit de naad gewerkt om alle dieren weer een goed onderkomen te geven en nu zijn ze op en willen rust maar ze kunnen goed slapen omdat de 15 jaar die ze daaraan gewijd hebben goed hebben kunnen afsluiten maar het is en blijft zuur, vooral als je altijd zoveel dieren hebt gehad en ineens niets meer.
Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.
Maar nu worden ze persoonlijk aangevallen en dat hebben ze echt niet verdiend en dat doet hun gewoon pijn.
Essie73 schreef:ik kan me voorstellen dat als deze mensen 15 jaar lang heel hard hebben gewerkt om dieren op te kunnen vangen er nu behoorlijk de pest in hebben dat ze het financieel niet gered hebben. Ja dan mag je je vinger opsteken naar de regering!
cindybouwens schreef:isaja schreef:Wat een klinkklare onzin is dit allemaal...........ik ken ze persoonlijk.
En ja er loopt een onderzoek maar daar wil ik niet over uitwijden want dit onderzoek is nog gaande, ze zijn niet met de noorderzon vertrokken en ze worden helemaal niet gezocht door de politie snap niet hoe deze informatie zomaar verspreidt kan worden en vindt het echt kwetsend voor deze mensen.
Wat ik kan vertellen is:
Alle andere dieren zijn zo fijn opgevangen en dat heeft geen 2 dagen geduurd deze mensen hebben 2 weken zich het zweet uit de naad gewerkt om alle dieren weer een goed onderkomen te geven en nu zijn ze op en willen rust maar ze kunnen goed slapen omdat de 15 jaar die ze daaraan gewijd hebben goed hebben kunnen afsluiten maar het is en blijft zuur, vooral als je altijd zoveel dieren hebt gehad en ineens niets meer.
Ze zijn failliet moesten de tent sluiten en iedereen weet wat het kost om dieren te hebben en er kwamen geen donaties meer binnen omdat ze meer met de zorg dan met het commerciele bezig waren en als je dan je eigen geld moet gebruiken en zelf maar een boterham met pindakaas kunt eten dan ben je echt een goed dierenmens.
Maar nu worden ze persoonlijk aangevallen en dat hebben ze echt niet verdiend en dat doet hun gewoon pijn.
Essie73 schreef:gezien alle kortingen en bezuinigingen die onze fijne regering ons op leggen, kunnen sommige mensen hun hoofd niet meer boven water houden, daar doel ik op... Leeftijd heeft niets met een mening te maken.
Moet wel eerlijk toegeven dat ik alleen de OP heb gelezen en me er verder niet in verdiept had. Ben ook een beetje af gegaan op de eerlijkheid van Cindybouwens, die beweerd dat alle dieren goed terecht zijn gekomen. Dit gaf mij het gevoel dat de mensen netjes gehandeld hadden. Helaas heb ik me dus vergist. Als ik idd verder kijk dan mijn neus lang is (heb gelukkig een beschaafd neusje hihi) besef ik me ook dat deze mensen een vies spelletje hebben gespeeld. Vindt het heel erg voor de mensen die in volle vertrouwen hun dier daar hebben onder gebracht, en nu niet weten waar deze gebleven is. Sorry voor mijn niet onderbouwde commentaar in eerste instantie