Nou poeh... 't heeft even geduurd maar ik heb eindelijk contact gehad met Het Ruiterhuys. Ik mag zelf weten wanneer ik wil komen, mag dus ook later dit jaar. Daar had ik om gevraagd aangezien ik pas sinds half november een nieuwe pony heb, die ik op dit moment nog niet aan't rijden ben omdat er wat 'werk' aan zit (en omdat ik simpelweg nu nog geen zadel heb voor haar). Was allemaal geen probleem dus ik hoop nu ergens in September daar heen te kunnen, als ik wat kilometers met haar onder m'n kont heb Tegen die tijd komt er uiteraard uitgebreid verslag. Moet nog es even bedenken wie ik mee ga nemen ook
Oh wat jammer dat je nog niks gehoord hebt Sita. Ik heb er ook flink achteraan moeten zitten hoor, meerdere mailtjes gestuurd en een paar keer gebeld. Nu kreeg ik ze eindelijk telefonisch te pakken en was't allemaal geen enkel probleem, ik moet tegen de tijd dat ik wil komen maar gewoon contact opnemen (maar weer op tijd mee beginnen denk ik ). Maar hij was heel aardig, zal vast geen onwil zijn maar misschien gewoon heel druk ofzo...Bedrijf is net nieuw dus daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Ook jammer van je zadel Engeltje, maar nu had je wel centen om iets anders leuks te kopen toch?
@ Francis, ja, ik ben nu aan het sparen voor een goed zadel, wat mijn pony mooi past maar ook wat voor mij lekker zit. Pittige opgave, als je een bijna 5 jarige hebt, die nog vollop in de groei is.