Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamybol schreef:Iedereen heeft het maar over de Spelen, maar moeten die Duitsers zich niet nog voor het team kwalificeren?? Als Rath zich niet laat zien de komende tijd, kan dat toch ook niet? Of zijn de goede Duitse combinaties zo dun gezaaid dat hij al helemaal zeker is van een startbewijs? Hier in NL is toch ook nog niet duidelijk wie er daadwerkelijk naar Engeland zullen gaan..
Rinske schreef:M_D_H schreef:het is ontzettend sneu!!
want weetje, jij had precies hetzelfde gedaan als jou die kans was geboden en weetje?
jij had ook graag gewild dat jou de kans werd geboden er wat van te maken...
Ik weet niet of je een beetje het nieuws hebt gevolgd, maar er zijn ZAT professionele ruiters geweest die het hebben afgewezen, zoals Isabel Werth! En NEE, echt niet iedereen zou zomaar denken dat ze Totilas naar nr. 1 zouden kunnen rijden en 'wel even verder rijden waar Edward was geeindigd'.
M_D_H schreef:en daarbij komt, kijk naar zijn leeftijd, denk je echt dat hij tegen PS en zijn stiefmama op kan als het op zijn mening aan komt? dacht het niet hoor!!!!

M_D_H schreef:MAR heeft ontzettend veel moeite met dit dier en ja dit vind ik sneu en als ik dan lees dat hij zo wordt afgezeken door mensen die totaal geen achtergrond informatie weten etc, dat mensen gaan speculeren enz terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is...
dan schaam ik mij er voor dat ik dezelfde nationaliteit draag als deze zeikende door jalouzie verteerde mensen!!!!

M_D_H schreef:geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...
M_D_H schreef:hoe wil je dit gelul dan noemen?
noem jij het eerlijk? hoe zou jij mensen noemen die op deze manier achter je rug om zaten te roddelen en zaten te speculeren en eigenlijk alleen maar hoopte dat jij zo snel mogelijk zou falen?
ik noem dat zeiken en/of jalours
geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...
kijk, en hier ben ik het dan wel mee eens, ze hebben de media op gezocht maar nogmaals, wast dat MAR of wederom PS en zijn stiefmoeder? maar dan nog kunnen wij of ons gaan verlagen tot hun niveau en gaan lopen zeiken, roddelen en jalours verdrag vertonen en om elke scheet van MAR of Toot weer gaan zeuren, dramas gaan maken etc...
of we kunnen ze de rug toe keren en ze negeren.. ze de kans geven de door zowel ons als hun gemaakte ravage op te ruimen en te proberen er nog wat van te maken...
als we dit laatste doen... kunnen wij straks met opgeheven hoofd naar een combinatie kijken die het mischien wel gaat maken...
maar nogmaals... dit is mijn mening...

Citaat:een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had
sarabande schreef:Wij zijn ons allemaal bewust dat Toot verloren is voor Nederland, daar komt nu zo langzamerhand het besef bij dat hij ook verloren is voor de sport
En als je de combi in het verleden ooit in het echt gezien hebt, de magie die er van uit ging, mag je daarover je mening geven
Dat je dat zeiken noemt zegt meer over jou dan over degenen die hier hun mening geven.

Mindim schreef:De druk gaat nooit weg zijn, als ze niet eens wat vaker in de ring verschijnen.
Achter zijn rug om roddelen, denk je nu echt dat hij zelf niet weet wat er zoal gezegd wordt?
Hij komt ook niet weer naar nederland, de hoop daarop is allang verschoten hoor, het is alleen zonde van zo'n sportpaard, dat het thuis wordt gehouden.
Kansen maak en creeer je zelf hoor, hij pakt geen kansen, dat is het m nu juist.
Je vind hun niveau schijnbaar zo laag dat je je zelf daartoe niet wilt verlagen? Drama's maken? Joh, dit is niet de eerste wedstrijd die hij af moet zeggen wegens een blessure, geeft te denken. Dat is geen drama maken.
De ravage hebben ze zich zelf willens en wetens in willen storten hoor en waarom zouden wij niet met opgeheven hoofd naar hem kunnen kijken?
Het is trouwens jaloers, niet jalours.

Rinske schreef:Die kans om ze te zien schitteren krijgen we echter telkens niet; omdat ze zich steeds terugtrekken net voordat ze een wedstrijd hebben. En dan vooral omdat ze elke keer 2 weken voor het concours zeggen dat ze volop in training zijn, om dan een week later naar buiten te brengen dat ie (nog) last heeft van zijn blessure. Vind je het heel gek dat we dan licht achterdochtig en sarcastisch worden :-P ?
Moet ik op dit soort reacties serieus op in gaan? Kritiek op een ander prima, maar begin dan zelf ook niet met dit soort onbenullige reacties.Citaat:de druk zou uberhaubt nooit weg gaan als wij ze steeds maar in de gaten blijven houden
serieus heeft niemand hier iets beters te doen dan totilas en MAR in de gaten te houden?
ik denk inderdaad dat hij niet alles weet wat er hier op bokt gezegt wordt nee...
heb namelijk nog nooit gehoord dat MAR nederlands kon...
wat maakt een sportpaard een sportpaard?
juist dat hij in de sport loopt...
waarschijnlijk staat totilas zelf liever in de wei met een paar prachtige merries hoor
ik denk dat je zowel kansen kunt krijgen als kansen kunt maken...
maar ik weet ook dat kansen verpest kunnen worden voor je ze hebt gekregen...
en dit kan verpest worden door derden...
nee, ik vind dat wij...
en onze media is daar net zo goed debet aan, ons niet moeten verlagen tot de publiciteitsstunt van PS met betrekking tot toot...
Bizzybijtje schreef:BBtje schreef:Mathias is nu Bretton Woods aan het verkloten. Vergelijk maar eens fimpjes van BW onder Emmelie Scholtens en M.A.R.
M.A.R. is gewoon een brave knoeier, maar is geen opleider met het diepere inzicht zoals Anky, Edward, HansPeter,Adelinde dat wel zijn. Is dat niet allemaal begonnen met Sjef Jansen en Anky? Bij clinics van bv. Edward, Adelinde of Anky klinkt alles ook zo logisch!
Heb al gezocht maar kan geen filmpjes vinden... Maar heb idd het idee dat hij netjes kan rijden, maar het opleiden, daar ontbreekt het wat aan. En tsja. Da's jammer.
Miepie77 schreef:eigenlijk als PS slim is zou die Edward Toot terug moeten geven (*om te rijden dan he) als ie nog wat aan dit paard wil verdienen, maar ja dan geeft ie openlijk nederlaag toe dus dat zal wel niet gebeuren
Mindim schreef:Miepie77 schreef:eigenlijk als PS slim is zou die Edward Toot terug moeten geven (*om te rijden dan he) als ie nog wat aan dit paard wil verdienen, maar ja dan geeft ie openlijk nederlaag toe dus dat zal wel niet gebeuren
Als het niets wordt met MAR en Toot, is dat voor PS misschien wel de beste manier om zijn centen er uit te krijgen. Maar ik denk niet dat Mevrouw Linsenhoff het daarmee eens gaat zijn.
Ik vraag me af, dat wanneer je Edward er op zou zetten, hoeveel het invloed het jaar bij MAR zou hebben op het presteren van de oude combinatie.
Mindim schreef:Miepie77 schreef:eigenlijk als PS slim is zou die Edward Toot terug moeten geven (*om te rijden dan he) als ie nog wat aan dit paard wil verdienen, maar ja dan geeft ie openlijk nederlaag toe dus dat zal wel niet gebeuren
Als het niets wordt met MAR en Toot, is dat voor PS misschien wel de beste manier om zijn centen er uit te krijgen. Maar ik denk niet dat Mevrouw Linsenhoff het daarmee eens gaat zijn.
Ik vraag me af, dat wanneer je Edward er op zou zetten, hoeveel het invloed het jaar bij MAR zou hebben op het presteren van de oude combinatie.