Meer als het boek. Maar veder was het wel mooi, en soms heftig. En heb ik wel een paar keer vol gezeten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ook ik heb wel eens een paar keer moeten slikken tegen de tranen hoor

dat je paard op een bepaalde beweging. of geluid op je af komt
wittepit schreef:@suup: da's inderdaad een goeie! Black Beauty meets Blackadder... Saving Private Horse! Hihihi.
Nee, ik ben ook een beetje teleurgesteld, de eerste helft vond ik echt een draak van een film met die iets te kleurrijke engelse landschapsopname's en moralistische oneliners, de tweede helft met de loopgraven is indrukwekkend, maar de boze meneren blijven randfiguren en werkelijk o-ver-al is weer iemand die lief is voor Joey en ziet hoe bijzonder ie is. Jaa ja.
Ze hadden best de trainingsmethode in het begin met die ploeg iets geloofwaardiger kunnen maken, er valt genoeg te klagen over de horsewhisperer maar dat had nog iets. En wat bleef het dier mooi glanzend en rond... als je nou toch tig stand-ins gebruikt neem er dan ook eentje die vel over been is?
Maar voor een stukje herleving w.b. WOI is het een mooie invalshoek, dat moet ik Spielberg nageven. Kanonnenvlees... zowel mens als dier.

Misschien moeten jullie eens een film gaan maken!

Yontheke schreef:ELpatcho schreef:Jeetje wat een slechte film! Alles wordt heel kinderachtig neer gezet. Te voorspelbaar allemaal, Iemand uit het publiek verwoorde het heel goed 'goede tijden is er niks bij'
Ik ben de film gisterenavond ook gaan kijken in de bioscoop.
Ik ergerde me in het begin van de film al blauw over hoe hij het paard traint, jah joh effe fluisteren en je paard doet alles![]()
Nee, 1 keer kijken was voor mij ook meer dan genoeg.
Ik had er wel meer van verwacht, zeker ook omdat steven spielberg er mee bezig is geweest..
X_Michelle_X schreef:Misschien moeten jullie eens een film gaan maken!
![]()
T zal mij benieuwen..![]()
Echt, ik snap niet dat mensen zich aan zulke dingetjes ergeren, dat mensen daar sowieso naar kijken, nadeeltjes "zoeken".. Ik zou zeggen, kijk niet zo gedetaileerd en geniet gewoon van de film!![]()
Jullie zijn te perfectionistisch
Ja, ik vond het sommige stukjes ook wat langdradig/ongeloofwaardig, etc. maar al met al vond ik hem erug leuk![]()
edit: typo