Ik heb hem ook binnen, maar ben eigenlijk een beetje teleurgesteld.
Er staat eigenlijk niets in wat mij aanspreekt. Ik ben dagelijks wel even op bokt western, waar ik ook regelmatig post en wat ik al vanaf begin van bokt op zit. Helemaal niets over deze afdeling van bokt, terwijl er toch geregeld gezegd is dat bokt western zo een aparte, bijzondere afdeling is op bokt.nl
Natuurlijk snap ik dat niet alles aan bod kan komen, maar voor elke afdeling op bokt heb je een bepaald slag volk die bij zo een jubileum graag iets terug zien van hun eigen "bokt-wereld"
ik heb het magazine binnen en vind het boomlooszadel wel erg leuk. maar ze vragen je naar een link te gaan maar kan hem nergens vinden. hier moet je dan 3 vragen beantwoorden. maar nogmaals vindt de link nergens hoe ik hem ook intik.
Oops, my bad! Kwam door een last minute aanpassinkje nav creatieve inzendingen met antwoorden die in principe wel goed zijn maar waar het script niet helemaal op rekende
Zou nu weer moeten werken
LisErm94
Geplaatst: 16-12-11 18:50
Net ingevuld, hopelijk niet per ongeluk 2 keer ingevuld want de eerste keer kreeg ik een foutmelding na het sturen dus nog maar een keer geprobeert. Vond de prijs kiezen het moeilijkst van de vragen
Inzending is goed gegaan De vragen zijn idd niet al te moeilijk gemaakt Heeft o.a. te maken met de belastingdienst, als we de prijzen verloten komen we met hun in de problemen (kansspelbelasting e.d.), hoop gedoe.