Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GroteVogel schreef:Waarom weet PIN niet waar ze zijn?
Is het zo moeilijk om die vrachtwagen te achtervolgen? Met meerdere auto's afwisselend?
Posten waar ze pauze houden......
Of kijk ik te veel CSI?
Pfffff hier in het dorp was/is een katten verzamelaar, echt ongelofelijk, ze had over de 60! katten in haar flatje.
Nadat deze leeg was gehaald, en ontsmet en alles hebben ze de vrouw een ander huisje gegeven, maar ze begon opnieuw!
Binnen een jaar had ze weer 26 katten, en hebben ze die beesten er weer weg gehaald.
Ze kreeg een taakstraf, 1x per week 2 uurtjes helpen bij de kringloop ( joepie wat een feest voor haar!)
Ze was ook nog eens alcohol verslaafd, en kreeg 5 euro onkosten vergoeding voor haar werk daar dus kon ze weer zuipen halen.....
Nu krijgt ze iedere 3 maanden controle van de db en woningbouw, maar je raad het al?
De controle word aangekondigd van tevoren en mevrouw sleept haar katten dan in dozen dicht verpakt met ducktape naar "vrienden" en als de controle weg is komen de dieren weer terug...........
Ik heb dit zelf gezien en ook gemeld dij de woning-bouw en DB.( ook het adres van die vrienden door gegeven)
Ook alle adver. die ze zet op MP copier ik als bewijs dat ze gewoon door gaat ( ze verkoopt steeds de kittens)
Maar tot op heden gaat deze dame gewoon door............hoezo ziek.............
Kreeg ik vorige week een telefoontje, een kind had een ziek kitten daar gekocht van 4 weken oud en de dierenarts zei tegen haar dat ze de kat terug moest brengen en geld terug vragen, nou ze wist niet wat ze nu moest doen.....Ik heb gezegd desnoods laat je het kitten inslapen als het te ziek is en doe aangifte, DAT durfde ze niet!!!
au, dat doet dan echt pijn!
Zelf kan ik het niet namens haart doen helaas...............
Ben benieuwd en hoop dat deze vrouw snel gestopt word en dat de controle gewoon aangescherpt word!
kohtje schreef:En niemand die dat heeft gezien heeft eens bedacht om die vrouw te helpen?