Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

....
:Citaat:zo hee wat raar! maar ik moet toegeven ze rijden hier soms als maloten!
Citaat:pfff gegarandeerd dat die chaffaur lag te slapen en zijn cruise control aan had
moeten ze direkt afschaffen die onzin zoiets kun je toch niet overzien als je niet ligt te slapen in je vrachtwagen??
Citaat:Vind het altijd al zo eng als die vrachtwagens bumperkleven achter de trailer maar dit slaat echt alles!
...
Branca schreef:Sterre... dat komt wellicht door ervaringen en wat men leest in de krant/journaal/internet?![]()
Vind het erg vreemd dat mensen durven te stellen dat vrachtwagenchauffeurs de (meeste?) beste chauffeurs zijn? hahahahah... Daarom zijn ze zo vaak betrokken bij ongevallen! En ja.. wellicht doden bij betrokken vanwege dat zware geval!
Ze rijden vaak te snel, nonchalant, te brutaal met zo'n giga gewicht achter zich, arrogantie, inhalen bij verboden en inhalen op bepaalde momenten en punten dat het gevaar voor de rest oplevert.. Mja, in principe kunnen ze alles maken als ze willen.. de medeweggebruiker in dat kleine autootje oid.. remt toch wel.
Maar goed.. we weten niet wat er gebeurd is, voorbarige conclusie misschien, maar op basis van ervaringen helaas
dienetje schreef:Branca schreef:Sterre... dat komt wellicht door ervaringen en wat men leest in de krant/journaal/internet?![]()
Vind het erg vreemd dat mensen durven te stellen dat vrachtwagenchauffeurs de (meeste?) beste chauffeurs zijn? hahahahah... Daarom zijn ze zo vaak betrokken bij ongevallen! En ja.. wellicht doden bij betrokken vanwege dat zware geval!
Ze rijden vaak te snel, nonchalant, te brutaal met zo'n giga gewicht achter zich, arrogantie, inhalen bij verboden en inhalen op bepaalde momenten en punten dat het gevaar voor de rest oplevert.. Mja, in principe kunnen ze alles maken als ze willen.. de medeweggebruiker in dat kleine autootje oid.. remt toch wel.
Maar goed.. we weten niet wat er gebeurd is, voorbarige conclusie misschien, maar op basis van ervaringen helaas
Misschien dat ze zo rijden omdat ze iets meer rij-ervaring hebben. Te hard rijden lukt vaak niet maar weinig vrachtwagens zijn op te voeren tot de 120. Er mag wel iets meer respect getoont worden voor de vrachtwagen chauffeurs die dagelijks zorgen dat wij kunnen winkelen en eigelijk alles kunnen doen. Ik zit ook veel op de weg maar heb nooit last van vrachtwagens.
Dat ze meer betrokken zijn bij ongelukken komt ook vaak door andere weggebruikers. Zeg niet dat dat hier het geval is, maar dat is ook vaak een oorzaak.
sourih schreef:nou ik wou nog een paard koopen en met de triler naar mijn manege brengen maar dat ga ik dus echt niet doen ik ga maar mooi een paard bij mijn maneege koopen die heeft ook wel goeie paarden.
en die paarden op de foto zaagen der zo mooi uit en glad echt zieleg ik hoop dat dat nooit bij een paard oover komt die ik ken wan ik kan gewoon niet zonder paarden als ik een keer op een paard rij is het al mijn beste vriend
zo sneu van de paardjes! Had de foto beter niet kunnen bekijken.. 

S_uus schreef:Vreselijk!!
Ik vind het bijna jammer dat het lijkt dat de eigenaar niet op bokt zit, om speculaties de wereld uit te helpen.