Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bramasole schreef:Normaal gesproken ben ik er ook voor om eerst eens wat meer informatie te hebben voordat je kunt oordelen over de eigenaren. Maar niets in mijn verbeelding kan deze foto's goed praten maar dan ook helemaal niets. En als de stank dan ook nog eens van verre is te ruiken dan kan dit het trieste van het verhaal alleen maar bevestigen. De eigenaren moeten zich diep schamen dat ze het gezwel zo lang hebben laten voortwoekeren, dat het dit formaat heeft gekregen. Dit is geen kwestie van maandag op dinsdag. Omwonenden moeten zich ook schamen, ik heb er geen goed woord voor over.
Jilletje schreef:eehhmmm....
dit kan in sommige gevallen zeker in ontstaan binnen 2 weken![]()
er staat nergens wat voor soort wond/gezwel het is dus het heeft geen zin om daar over te speculeren.
Jilletje schreef:eehhmmm....
dit kan in sommige gevallen zeker in ontstaan binnen 2 weken![]()
er staat nergens wat voor soort wond/gezwel het is dus het heeft geen zin om daar over te speculeren.
Jilletje schreef:ik probeer dit absoluut totaaaal niet goed te praten
het is zeker 10000% niet goed.
alleen is de manier hoe er aandacht op deze zaak word gericht imo niet juist.
in het tekstje word gesproken over dat de dieren er erbarmelijk uitzien.
betreft het been ja absoluut, ik zie echter geen broodmagere merrie, iets wat schraal maar zeker niet mager en het veulen zie er imo prima uit ook de omgeving ( voor hoever je dat van een foto kan beoordelen) zie ik niks wat niet door de beugel zou kunnen