Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:57

jackgirl schreef:
Waarom ga je dan niet via de officiële weg je naam zuiveren als ik vragen mag ?

Een goede vraag, maar dan moet wel de onderste steen boven. De vraag is of dat wel zo wenselijk is en of er vervolgens wel van zuiveren sprake is.

Weet je, Potverdikkie, het wordt eigenlijk alleen maar grappiger en gênanter hier. Je wordt met iedere post ongeloofwaardiger. Mensen klagen moord en brand, je geschiedenis liegt er niet om en jij wil dan uitgerekend hier je gelijk komen halen. Vind je het zelf ook niet wat vreemd dat tot dusver niet één medestander van je zich gemeld heeft?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:58

papagroom schreef:
DE blid staat misschien niet goed bekend....maar hoe sta jij dan bekend....en dan bedoel ik niet op internet,maar bij mensen die je irl kennen?

Het zal je verbazen, maar daar sta ik goed bekend. Had je ook kunnen lezen op de hcb face-book pagina.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:01

potverdikkie schreef:
papagroom schreef:
DE blid staat misschien niet goed bekend....maar hoe sta jij dan bekend....en dan bedoel ik niet op internet,maar bij mensen die je irl kennen?

Het zal je verbazen, maar daar sta ik goed bekend. Had je ook kunnen lezen op de hcb face-book pagina.

Het spijt me voor je monique....maar hier op t bildt ken ik er geen.....

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:04

dejavu schreef:
jackgirl schreef:

Een goede vraag, maar dan moet wel de onderste steen boven. De vraag is of dat wel zo wenselijk is en of er vervolgens wel van zuiveren sprake is.

Dat zal dan blijken.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:04

Marigold schreef:
Gewoon een neutrale vraag, want ook ik wil nu geen kant kiezen (maar stuitte op dit topic),

Waar komt dit nieuws dan vandaan, en wat is er dan in het echt aan de hand.
Want blijkbaar ben je wel verhuist, werden de kosten te hoog bijvoorbeeld?
En hoeveel dieren heb je dan, en lukt het wel om die te huisvesten.

Ik vraag mij dus ook af waar het verhaal over uitgemergelde dieren vandaan komt. En dat meen ik.
Ik heb inderdaad de handdoek in de ring moeten gooien, het was niet meer op te brengen. Ja de kosten werden te hoog, had teveel opvangpaarden die uiteraard niets opbrachten. Dit is een keujze van mijzelf geweest en had veel eerder paarden moeten gaan plaatsen. Mijn fout. Daarnaast maakte alle internet verhalen het exploiteren van de stal er niet gemakkelijker op.
Alles is wat de dieren betreft netjes afgehandeld. De pensiongasten hebben inmiddels een nieuwe plaats, alle HACH dieren zijn geplaatst bij particulieren. GEEN ENKEL DIER IS NAAR DE SLACHT.

Op dit moment heb ik nog 4 honden, 5 katten en 1 vogel.

De katten is nog even een probleem, maar kunnen nog even blijven lopen. Ze kunnen gewoon de stallen in, en nogmaals ze worden gewoon verzorgd.

Batlow

Re: Nederlandse dierenactiviste laat uitgemergelde dieren achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:06

Nou ineens 4 honden, net alleen die van de huisbaas nog?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:08

jackgirl schreef:
Dat had ik niet dikgedrukt :+

Mocht ik zo beschuldigt worden en door de oliebol gehaald worden, had ik toch echt stappen ondernomen tegen de gene die de berichten de wereld in hebben geholpen.

Er ligt inmiddels al een heel dossier maar echt rap zijn ze niet helaas....
Een advocaat in de hand nemen kost mij wederom geld, en dat is nu net hetgeen wat ik even tekort heb nu.

Als de ellende van nu achter de rug is zal ik zeker nog pogingen ondernemen om mijn naam gezuiverd te krijgen.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:09

xxMaxx schreef:
Nou ineens 4 honden, net alleen die van de huisbaas nog?

Beter lezen, ze vraagt hoeveel dieren ikzelf nog heb!!!!!!!

En die dieren zitten op de 5 katten gewoon bij mij dus niet op stal!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:09

Je had toch alleen je vogel?
En de paarden liepen soms een lesje?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:11

dejavu schreef:
jackgirl schreef:

Weet je, Potverdikkie, het wordt eigenlijk alleen maar grappiger en gênanter hier. Je wordt met iedere post ongeloofwaardiger. Mensen klagen moord en brand, je geschiedenis liegt er niet om en jij wil dan uitgerekend hier je gelijk komen halen. Vind je het zelf ook niet wat vreemd dat tot dusver niet één medestander van je zich gemeld heeft?

Hebben ze vaak zat gedaan hoor, maar dan wordt er gelijk weer geroepen dat ik het zelf ben via een SA.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:13

Pauline schreef:
Je had toch alleen je vogel?
En de paarden liepen soms een lesje?

Zoek alsjeblieft eens de post waar ik zeg dat ik alleen een vogel heb?????????

De HACH paarden liepen inderdaad enkel af en toe een lesje. Is dat fout soms?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:14

Heb nu alle huidige vragen beantwoord, en zal nu naar het andere topic. Daar ik niet voortdurend beschikking heb over internet zal ik niet voortdurend online zijn.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:14

Je hoeft niet te schreeuwen, meerdere keren in dit topic heb je gezegd dat je helemaal geen honden had. Nu ineens wel, maar het zal wel!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:15

graag link naar t andere topic....

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:15

Arabesk schreef:
potverdikkie schreef:
Indien ik het kan zal ik het zeker doen! ben al die ziekelijke leugens namelijk meer dan beu!

Mag ik je vragen waarom je in Hart van Nederland een andere naam gebruikte? Of berust dat op een misverstand/internetroddel?

Dacht dat het een ander topic was, maar deze vraag heb ik al beantwoord.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:54

PVD, hoe het nou ook precies zit, sowieso wel sterkte met het moeten missen van je paarden dan!
Een hele verandering sterkte daarmee.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 01:25

Misschien maakt deze video duidelijk hoe mensen hun verantwoording kinnen ontlopen
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7VOpFUjv_g
De tekst is TE grappig. Een groot smoezenboek om kromme dingen recht te praten, en op een nette manier neergezet zonder namen te noemen hihi.
Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 12-09-11 01:38, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 01:34

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:51

Goh waarom verbaasd mij dit nou niets????
Het is altijd een ander zijn schuld, maar altijd komt toch de waarheid weer bovendrijven en dan te bedenken dat ik nog steeds zit te wachten dat de politie bij mij moet komen omdat je die op mij af gestuurd hebt...
Hij was dus eerder bij jou ;)

Goh kon onze Fen dit maar meemaken...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:02

Het enige wat ik wil weten is, waar is Javi?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:06

potverdikkie schreef:
papagroom schreef:

Maar hoeveel mensen kennen jou echt IRL? Ik bedoel, hoeveel echte vrienden heb je die al, laten we zeggen, 10 jaar voor 100% achter je staan? En dus niet de mensen die je "pas" ontmoet hebt en alleen jouw kant van het verhaal kennen.
Ik zie in ieder geval de tendens dat mensen eerst jouw kant kiezen, en later ineens omslaan. Wel erg frappant dat dat telkens gebeurd.

Wat betreft de HACH, je hebt je hart echt wel op de goede plaats zitten. Het helpen van dieren in nood is altijd een pluspunt. Maar, helaas leer je niet van je fouten en dat is nou weer zo jammer. En ik denk ook dat het het grootste probleem is bij je "fans". Op een gegeven moment zijn ze het gewoon zat.

En denk ook eens aan je dochter. Nee, ik zeg niet dat je een slechte moeder bent maar, hoe moet het voor haar zijn om jouw naam constant te moeten verdedigen? Zou het voor haar niet beter zijn als je je helemaal terug trekt uit de paardenwereld zodat zij een kans krijgt om verder te komen? Wil ze nog steeds de sport in? Hoeveel kansen denk jij dat ze heeft zodra mensen ontdekken dat ze familie is van M.B.?

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:17

Dat vind ik ook het trieste van het verhaal Potverdikkie. Dat je dochter elke keer weer met zulk soort dingen wordt geconfronteerd. |(

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:31

tjeetje wat een gedoe weer .

lekker over en weer gal spuwen over elkaar .
En de echte waarheid ligt in het midden ergens .
Maar mo zoveel dingen zoveel beschuldigingen moeten jou toch ook wakker maken .
Dat er blijkbaar ergens iets niet goed gaat . En dat je dingen niet kan blijven doen .
En jezelf hier niet beter uitkomt en je dochter zeker niet .

@ maxx mischien even opnieuw lezen staat er allemaal duidelijk of wil je het niet lezen poehee.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:39

Misschien wordt het tijd je terug te trekken uit de paardenwereld? Kennelijk lopen er iedere keer dingen scheef. Wat daar de reden van is weet ik niet en daar vel ik ook geen oordeel over zonder de feiten te kennen.

Mogelijk ben je echt zo slecht als het beeld schets, heb je ooit de verkeeerde in zijn laarzen gesch*ten of ligt de waarheid ergens in het midden? Ik zou in ieder geval voor mijn eigen rust en gemoedstoestand deze wereld (tijdelijk) vaarwel zeggen om alles op een rijtje te krijgen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:41

ik weet niet meer wat ik moet geloven.... |(
Ik vind dit zo triest....voor de dieren,maar ook voor mensen die nog op geld wachten,en voor een dochter.
Ik weet ook dat mensen er soms ingeluisd worden....
Maar ik weet niet wat ik hier nu van moet denken.
Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat iemand die dieren redt ze laat verhongeren.