Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manie schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat die jongen zich al 20x af gevraagd waar ie in hemelsnaam aan begonnen is eigenlijk.
Dat had ie zich dan beter iets af kunnen vragen....
Isabell heeft zich dat WEL gerealiseerd
Toch een beetje onnozelheid van een verwend jochie misschien???
Jij komt daar elke dag over de vloer zeker dat je dat weet. Ayasha schreef:manie schreef:
Dat had ie zich dan beter iets af kunnen vragen....
Isabell heeft zich dat WEL gerealiseerd
Toch een beetje onnozelheid van een verwend jochie misschien???
Maak jij nooit fouten? Neem jij nooit impulsieve beslissingen?
Omdat mam centen heeft is ie verwend.Jij komt daar elke dag over de vloer zeker dat je dat weet.
.
. Ayasha schreef:Maak jij nooit fouten? Neem jij nooit impulsieve beslissingen?
Omdat mam centen heeft is ie verwend.Jij komt daar elke dag over de vloer zeker dat je dat weet.
manie schreef:Ayasha schreef:Maak jij nooit fouten? Neem jij nooit impulsieve beslissingen?
Nou ik zou echt wel nagedacht hebben over de voors en tegens wanneer je een legende als Totilas mag rijden.
Dus durf zeker te zeggen dat ik deze beslissing niet genomen had!
En ja wanneer je stiefma voor een paar miljoen sportrechten voor je koopt ben je gruwelijk verwend...
Hoe wil je dit anders noemen
Citaat:verwend
bn verwend [vər'wɛnt] gewend om steeds je zin te krijgen
Kzallut nooit meer doen

Ayasha schreef:Ik denk dat de beste man er harder voor moet werken dan jij en ik eerlijk gezegd, dus of je dat nog verwend kan noemen enkel omdat zijn bok duurder is? Onze definities zullen verschillen.
manie schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat de beste man er harder voor moet werken dan jij en ik eerlijk gezegd, dus of je dat nog verwend kan noemen enkel omdat zijn bok duurder is? Onze definities zullen verschillen.
Ik weet wel zeker dat ik harder moet werken....als is het alleen al voor een normaal bestaan en om uberhaupt paard te kunnen rijden.
Dus ja wanneer er miljoenen in je geinversteerd worden, dan vraag je er toch om dat de verwachtingen torenhoog liggen??
Dan vraag je je voor dit tijd af of je met die druk om wilt gaan, zeker gezien je ook op een andere manier leuk mee kunt doen in de sport met zijn achtergrond
manie schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat de beste man er harder voor moet werken dan jij en ik eerlijk gezegd, dus of je dat nog verwend kan noemen enkel omdat zijn bok duurder is? Onze definities zullen verschillen.
Ik weet wel zeker dat ik harder moet werken....als is het alleen al voor een normaal bestaan en om uberhaupt paard te kunnen rijden.
Dus ja wanneer er miljoenen in je geinversteerd worden, dan vraag je er toch om dat de verwachtingen torenhoog liggen??
Dan vraag je je voor dit tijd af of je met die druk om wilt gaan, zeker gezien je ook op een andere manier leuk mee kunt doen in de sport met zijn achtergrond
raizarobin schreef:Ik vind een 5de plaats ook helemaal niet gek. En ik vind ook niet hoe ze gister reden meer hadden verdiend. Maar een goede 5de plaats. Maar het enige wat ik zo ontzettend teleurstellend vond was de reactie van PS en MAR. Daaraan kon je zien dat hun op meer hadden gehoopt en dat dat niet is waar gemaakt.
Ik denk als MAR Totilas om zn hals was gevlogen omdat hij, ondanks het niet helemaal ging, super blij is omdat hij zo'n wereld topper onder zn kont heeft, een stuk meer respect had gekregen.
. raizarobin schreef:Ik vind een 5de plaats ook helemaal niet gek. En ik vind ook niet hoe ze gister reden meer hadden verdiend. Maar een goede 5de plaats. Maar het enige wat ik zo ontzettend teleurstellend vond was de reactie van PS en MAR. Daaraan kon je zien dat hun op meer hadden gehoopt en dat dat niet is waar gemaakt.
Ik denk als MAR Totilas om zn hals was gevlogen omdat hij, ondanks het niet helemaal ging, super blij is omdat hij zo'n wereld topper onder zn kont heeft, een stuk meer respect had gekregen.

jirina schreef:Citaat:In de piaff ging ie zelfs bijna achterwaarts!
Ha ha bijzonder. Piaffe achterwaards en galop achterwaards zijn oefeningen die niet meer gereden worden maar die er wel bestaan. Alleen een heel sterk paard kan het.