Sansje schreef:domixXx schreef:Ik kijk ook via lifestream, 'sloeg' ze dat paard nou net ergens met de hand?Dat heb ik niet gezienErgens aan 't begin bij 't opkomen van de hoefslag van een oefening... toen gaf ze een klein 'tikje' leek het met de hand vlak voor het zadel
Niobe schreef:Ze had gewoon even een rookbreak ofzo Wie is de commentator eigenlijk?ANITA! van Adelsbergenexpert in Spaanse vlechten, vierkant halthouden en de piaffuh
Sansje schreef:Kan dat niet gewoon een klopje zijn geweestdat kan ook. vond het verder wel een leuke kur
N0a schreef:Anita zoekt tussen haar papieren wat ze nog meer voor onzinnnigs kan zeggen whahah, ja dat hoorde ik ook Ik zit hier ook te kijken, lekker binnen. Want buiten is het bloedje heet, het is hier 28 graden Ik wil uthopia graag zien, maar moet zelf straks naar stal, dus dat zal hem wel niet worden
lovelynutia schreef:Niobe schreef:Ze had gewoon even een rookbreak ofzo Wie is de commentator eigenlijk?ANITA! van Adelsbergenexpert in Spaanse vlechten, vierkant halthouden en de piaffuh
Wuis schreef:Hoe bepalen ze eigenlijk de volgorde van de starts?Ongeveer omgekeerde volgorde van uitslag landenwedstrijd, maar ook weer niet niet helemaal
lovelynutia schreef:Niobe schreef:Ze had gewoon even een rookbreak ofzo Wie is de commentator eigenlijk?ANITA! van Adelsbergenexpert in Spaanse vlechten, vierkant halthouden en de piaffuhVergeet de bijzondere rassen niet! Lusitaniers!
lovelynutia schreef:Niobe schreef:Ze had gewoon even een rookbreak ofzo Wie is de commentator eigenlijk?ANITA! van Adelsbergenexpert in Spaanse vlechten, vierkant halthouden en de piaffuhHahaha, ja dat hoorde ik donderdag ook Wist alleen niet wie ze was, dankje
Sansje schreef:Wuis schreef:Hoe bepalen ze eigenlijk de volgorde van de starts?Ongeveer omgekeerde volgorde van uitslag landenwedstrijd, maar ook weer niet niet helemaalKlopt, maar Totilas moet vandaag als laatste en nummer 1 moet daarvoor als enalaatste