RM94 schreef:Oh nee valt weer stil in de PiaffeAls Carl nu knalt kan geen 10 Toti's ze nog reddenAls?!?!?!Natuuuuuuuuuuuurlijk gaat Carl knallen. . .
Maar waarom is er uberhaupt muziek?? zodat de paarden minder geroezemoes van de tribune horen ofzo???
Guy__22 schreef:RM94 schreef:Oh nee valt weer stil in de PiaffeAls Carl nu knalt kan geen 10 Toti's ze nog reddenAls?!?!?!Natuuuuuuuuuuuurlijk gaat Carl knallen. . . Ik hoop het ook ik gun het Engeland wel vond Charlotte gisteren echt geweldig
studiemiep schreef:Maar waarom is er uberhaupt muziek?? zodat de paarden minder geroezemoes van de tribune horen ofzo???Concentratie
s0173957 schreef:Pfff, weer zo'n fouten voor Duitsland... vreemd, want El Santo kan super piafferen!Niet vreemd hoor, want de piaffe is altijd al zijn zwakke punt geweest.Hij is nog jong dus komt vast goed.
Mja, maar piafferen voor 4-en is nu niet z'n gewoonte Hij zal er (nog?) geen 9's voor scoren, da's zeker waar.
toch zwaar klote dat ik de stream niet kan bekijken... Nederland moet leren delen met z'n zuiderburen