Of misschien geef ik net als jij gewoon mijn mening

Je laatste idee vind ik dan weer goed, agree to disagree

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RM94 schreef:@ Dejavu ik vind dat je mijn post wel erg uit zijn verband trekt zeg.
Ik geef aan dat ik begrijp dat het moeilijk is voor MAR en jij doet net of ik het zijn eigen schuld vind.
Ik zeg dat ik Dld naïf vond en jij zegt dat ik ze afzeik
??????????????????????????????????? thanks
dejavu schreef:RM94 schreef:@ Dejavu ik vind dat je mijn post wel erg uit zijn verband trekt zeg.
Ik geef aan dat ik begrijp dat het moeilijk is voor MAR en jij doet net of ik het zijn eigen schuld vind.
Ik zeg dat ik Dld naïf vond en jij zegt dat ik ze afzeik
??????????????????????????????????? thanks
Chips, ik zat er nog aan te denken om erbij te zetten dat dat tweede gedeelte bedoeld was voor de mensen die hier onsportief uitlaten over Duitsland. Niet voor jou bedoeld.Sorry.
sarabande schreef:Ayasha schreef:en dát is dus "in the eye of the beholder"
(niet de fouten, die Gal ook maakte met hem, de sparkle)
Gal heeft nooit met hem op de 3e plaats gestaan of onder de 80% gescoord
Citaat:2009, Rotterdam: winnaar landenwedstrijd individueel + team (79.14%)
sarabande schreef:Ayasha schreef:en dát is dus "in the eye of the beholder"
(niet de fouten, die Gal ook maakte met hem, de sparkle)
Gal heeft nooit met hem op de 3e plaats gestaan of onder de 80% gescoord, dus wie heeft het nu al die tijd beter willen zien dan er was???
smeetjoew schreef:Nou sorry hoor, ze zijn al bijna een jaar een combinatie en het enige wat die gozer hoeft te doen is 'm knap na te rijden en zelfs dat gaat de mist in. Over drie jaar wordt er nog steeds geroepen dat ze nog maar net een combinatie zijn... Give me a break. Dld staat weer met beide benen op de grond na deze landenwedstrijd.
En hoezo leuke scores? Daar gaat het volgens mij niet meer om... Dit paard heeft 80%, 85% en 90% gelopen, dan is een magere 79% gewoon ronduit teleurstellend voor de duitsers.
En mensen roepen; ze hebben nog een jaar tot de olympische spelen, ik ben benieuwd of 'ie dan daadwerkelijk beter wordt. Het zal mij benieuwen.
Ik geef het die jongen wel te doen want er ligt toch een partij druk achter.
Maargoed, ik doe het hem in nog geen honderd jaar na, dus ik hou mn mond verder.
jus schreef:reacties dat sommige bokkers op dit topic onsportief zijn , het topic gaat juist over het onsympatieke en onsportieve gedrag van de duitse ruiter(s) wil niet zeggen dat het geen goed team is.
Spannende dag vandaag.
RM94 schreef:[
Klopt toen kreeg hij ook te veel punten maar toen was er in ieder geval nog dat speciale die glans en sparkle die heeft hij nu niet meer en ............. ik heb alle proeven gezien die MAR gereden heeft met Totilas en allemaal met fouten in de wissels soms in de appuyementen in galop en bijna geen piaffe meer te vinden dus..............
ik hoop dat hij hard getraind heeft de laatste weken
Active schreef:Gisteren had ie een hele goede piaffe! Ik weet niet welke bril jij ophebt als je naar de proeven van Rath kijkt, maar het lijkt een beetje op graag slechte proevenzienbril
Active schreef:RM94 schreef:[
Klopt toen kreeg hij ook te veel punten maar toen was er in ieder geval nog dat speciale die glans en sparkle die heeft hij nu niet meer en ............. ik heb alle proeven gezien die MAR gereden heeft met Totilas en allemaal met fouten in de wissels soms in de appuyementen in galop en bijna geen piaffe meer te vinden dus..............
ik hoop dat hij hard getraind heeft de laatste weken
Gisteren had ie een hele goede piaffe! Ik weet niet welke bril jij ophebt als je naar de proeven van Rath kijkt, maar het lijkt een beetje op graag slechte proevenzienbril